March 19, 2003
Får flashbacks nu av alla coola filmer man har sett under uppväxten, blev grymt sugen på att beställa Silver Fang.
Såg att DVDarena tog ~55:- med svenskt tal styck.
Och Discshop, CDON.com och Webhallen tog ~100:- styck ink frakt.
Edit: CDON.com
Silver Fang - vol. 4 2003-10-27 69 kr
Silver Fang - vol. 1 2003-04-04 49 kr
Silver Fang - vol. 3 2003-10-27 69 kr
Silver Fang - Box (5 Disc) 2003-12-10 879 kr
Silver Fang - vol. 2 2003-06-25 69 kr
Finns de vara Vol. 5 om man köper boxen eller är de bara 4 avsnitt?
March 10, 2003
Beror väl helt på hur ens föräldrar var kanske ? Mina köpte parabol ganska tidigt.
Men dom invensterade aldrig i en bra kanal (lätt att säga nu).
Så jag såg bara massa amerikaniserat tecknat när jag var mindre.
Dock har jag tagit igen det nu.. Ser på Japansk Anime dagligen nu.
DragonBall har jag aldrig fattat tycke för. Ranma½ är däremot skoj.
Synd att det bara är 7 säsonger.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
January 14, 2002
Ctrl wrote: Beror väl helt på hur ens föräldrar var kanske ? Mina köpte parabol ganska tidigt.
Men dom invensterade aldrig i en bra kanal (lätt att säga nu).Så jag såg bara massa amerikaniserat tecknat när jag var mindre.
Dock har jag tagit igen det nu.. Ser på Japansk Anime dagligen nu.
DragonBall har jag aldrig fattat tycke för. Ranma½ är däremot skoj.
Synd att det bara är 7 säsonger.
jag själv har bara vuxit upp med 1,2 och 4'an... fast förr i tiden gick det ju OK serier där med 😉 samt att man har en brorsa som är 12 år äldre som köpte hem en massa serier och filmer jag satt och kollade på =)
January 28, 2003
Ctrl wrote: Av halv-gamla serier är det nog "Darkwing Duck" jag saknar mest iaf.
Kommer ihåg att det inte fick sändas pga det var för våldsamt.
Istället så började dom sända "Power Rangers" *suck!*Gizmoduck var en kul sak med.
NOOOOOOOOOO, Darkwing Duck!!
Älskar den serien, kollade på ALLA avsnitt när jag var mindre. Men när och var har de börjat sända den igen, PaiN??
December 31, 2001
MrWeizel wrote: [quote=Ctrl]Av halv-gamla serier är det nog "Darkwing Duck" jag saknar mest iaf.
Kommer ihåg att det inte fick sändas pga det var för våldsamt.
Istället så började dom sända "Power Rangers" *suck!*Gizmoduck var en kul sak med.
NOOOOOOOOOO, Darkwing Duck!!
Älskar den serien, kollade på ALLA avsnitt när jag var mindre. Men när och var har de börjat sända den igen, PaiN??
Darkwing duck var en plåga för syn och hörsel. Förstod aldrig hur det kunde sända denna skit. Tyckte bara varje avsnitt blev fajntigare, usch
October 27, 2001
MrWeizel wrote: NOOOOOOOOOO, Darkwing Duck!!
Jag kommer int ihåg när jag såg det, men efter en snabb titt på tv.nu ser jag att det är Ducktales 18:30 på SVT ikväll. Det kan vara det jag råkade slå på förra ggn. 😛
1 Guest(s)