July 3, 2001
http://www.sourze.se/default.a.....d=10089028
"Nu bestjäls vi alla på en del av vår lön. Hur känns det, tror ni, ni som tittar gratis på piratkopior?!"
"Jag har lagt ner två år av mitt liv på Livvakterna, därav fyra månader heltid bara på ljudeffekter, och jag vill verkligen att varje människa ska få uppleva filmen som det är tänkt med bra bild och ljud, som det är på bio, video och DVD. Inte nån jäkla pisspiratversion."
...ja, vad säger man?
Jag såg faktist pisspiratverisionen därför att jag inte ser svenska filmer på bio.
Men skulle jag börja köpa filmer alla filmer som jag vill ha och se allt på bio får gärna Anders ge mig ett jobb, så ska jag också se till bli laglig
För så dåligt kan dom väl inte tjäna?
August 2, 2001
Jag är väl ingen ängel själv men jag håller med honom till fullo inom.
Argument som jag har lite dåligt med pengar och så jag går och gör ett uttag med hagelbössan på banken det skulle minsann alla reagera på i vårt samhälle, men om någon stackare suttit och skrivit ett par tusen rader kod eller gjort film1/musik som sedan kopieras hej vilt är helt OK! Det är tydligen skillnad på egendom och egendom i våran värld.
Att se på film som man laddat ned över nätet har jag ingen som helst förståelse för, inte p.g.a. av den moralsika aspeketen utan snarare p.g.a. av sunkigt ljud och bild. Jag vill inte se på film med typ VHS kvalitet och hyfsat steroljud om man har tur. För mig är det inte viktigt när jag ser en film utan snarare hur jag ser den. Helst på bio ensam i salongen, så man slipper alla snorungar som skriker och snackar i mobiltelefoner.
Nu ska jag nog lägga av annars orkar väl ingen läsa
July 21, 2001
On 2001-11-24 00:26, Farenheit wrote:
:worshipp: Avalanche :worshipp:DU ÄGER !!! HAHA.. kunde inte sagt det bättre själv. Hur faan ska man kunna se på alla filmer och hyra alla DVDs osv.. när man får 750kr i månaden ?
Säg mig det...
vad menar du med detta? 750:- arbeta så får du en riktig lön?
June 17, 2001
"Nu bestjäls vi alla på en del av vår lön. Hur känns det, tror ni, ni som tittar gratis på piratkopior?!"
Sluta att gnälla annars så snor jag hela din lön
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
September 12, 2001
On 2001-11-24 10:11, [NH] WIGGER wrote:
Sluta att gnälla annars så snor jag hela din lön
Men vad ser jag..är inte lille Wigger ifarten nu igen ..se upp..det kan tänkas att det kommer o banka på din dörr idag..Typ ro hit med pengarna (biffig typ)
1 Guest(s)