January 20, 2002
Debatt ikväll på SVT kl 22.00 - Missa inte det.
Glöm inte att rösta på hemsidan och skriv lite kloka ord som dem kan tänkas ta upp på debatten.
February 12, 2003
Orkar inte kolla på det, sist var det en debatt om invandrares problem med Robban Aschberg och hela bunten, alla förutom han tyckte att faktan han hade lagt fram var rasism.
Så nej, det blir bara pajkastning, jag sitter hellre och lirar lite GT4 ist, som jag t.o.m har köpt och allt...:P
March 14, 2004
Mean Machine wrote: Orkar inte kolla på det, sist var det en debatt om invandrares problem med Robban Aschberg och hela bunten, alla förutom han tyckte att faktan han hade lagt fram var rasism.
Så nej, det blir bara pajkastning, jag sitter hellre och lirar lite GT4 ist, som jag t.o.m har köpt och allt...:P
Debatten med Robban var fanemig rolig att se på! Invandraren som hade anmält han blev ganska överkörd.
February 12, 2003
skinner wrote: [quote=Mean Machine]Orkar inte kolla på det, sist var det en debatt om invandrares problem med Robban Aschberg och hela bunten, alla förutom han tyckte att faktan han hade lagt fram var rasism.
Debatten med Robban var fanemig rolig att se på! Invandraren som hade anmält han blev ganska överkörd.
Tyckte den var patetisk. Hur fan får man ren fakta till rasism?
Nej, jag slutar nog med att skriva här innan det blir en debatt om helt fel sak istället, och medan jag fortfarande har puls under 400.
September 12, 2001
Måste säga att ni bör läsa detta.
Herr Lundblad vet hur man skriver.
http://kommentar.typepad.com/k......html#more
Läs allt noga och hoppa inte över slutklämmen.
Det programmet måste man se..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
1 Guest(s)