December 2, 2002
Är det sant att man som privatperson får ha piratkort i sin ägo helt lagligt?(o använda dem då såklart) Ganska sjukt kanske? Men å andra sidan skulle folk ändå inte betala för så många kanaler om de ens skulle tycka det var värt att ha ca 8 kanaler för 300 kr i månaden... så vem vet, Com Hem kanske till och med tjänar på piratkorten?
September 5, 2001
eller tillverkar.
Du får alltså köpa och använda ett piratkort men du får inte tillverka eller sälja det. Det har jag fått bekräftat av ViaSat när jag ringde till dem.
Sen ville de inte prata om pirat dekoder på kabelvisions nät men jag tror att det är samma sak här.
February 1, 2002
hawkie wrote: eller tillverkar.
Du får alltså köpa och använda ett piratkort men du får inte tillverka eller sälja det. Det har jag fått bekräftat av ViaSat när jag ringde till dem.
Sen ville de inte prata om pirat dekoder på kabelvisions nät men jag tror att det är samma sak här.
coolt, jag trodde det va lagligt att ha dem men inte använda, tillverka eller sprida.
December 2, 2002
www.****.nu vet nån om den sidan är pålitlig? Hehe, verkar ju sinnesjukt seriös ju! Jag skrattade rejält när jag kollade på den "vi ger support" och en massa annat sköj. "Vi vill ge våra kunder det bästa på marknaden", hehe, skoj läsning asså...
//Eftersom det är olagligt att sälja piratkort så är den sidan för modligen inte speciellt laglig... eller vad tror du?! /Coore
August 16, 2002
Lukascool wrote: [quote=zac*]min brorsa har ständigt 50.000kr på sitt Viasat piratkort som man kan beställa filmer för men det dras aldrig nå pengar så det är soft. :corn:
Det funkar väl inte så? Det är väl bara att ppw kanalerna blir upplåsta?
öh? du måste betala men pengarna försvinner inte..
är iofs inte helt 100 men det var vad jag uppfattade det som.
:Jolt:
August 20, 2001
Hanzaq wrote: www.*****.nu vet nån om den sidan är pålitlig? Hehe, verkar ju sinnesjukt seriös ju! Jag skrattade rejält när jag kollade på den "vi ger support" och en massa annat sköj. "Vi vill ge våra kunder det bästa på marknaden", hehe, skoj läsning asså...
Ingen som har testat dessa som vet om "pengarna råkar försvinna i cyberrymden" eller om det funkar?
February 1, 2002
Hanzaq wrote: www.*****.nu vet nån om den sidan är pålitlig? Hehe, verkar ju sinnesjukt seriös ju! Jag skrattade rejält när jag kollade på den "vi ger support" och en massa annat sköj. "Vi vill ge våra kunder det bästa på marknaden", hehe, skoj läsning asså...
vågar man beställa därifrån? :wide:
September 11, 2002
hawkie wrote: eller tillverkar.
är det verkligen lagligt att köpa ett piratkort? sjukt om du står i en lägenhet o köper ett kort, så kommer polisen in o haffar han du köpte det av, sen får du gå hem med ditt nyköpta kort... fan vad komiskt det hade vatt haha.. det är säkert som du säger men jag tycker det är lite sjukt..
sen att det är lagligt att göra, använda o inneha ett piratkort tycker jag är självklart.. man får väl göra vad man vill med sina grejor..
dessa kryphål i lagarna är väl för underbara 😀 😀 😀
April 20, 2002
Detta låter trevligt. Nån som vet vart man kan "läsa" lite om sånt här på Svenska stora sidor får gärna PM:a mig med adressen.....så inte Coore behöver radera adressen för att det kan innehålla olagligheter på sidorna också. Fy för olagliga saker.
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
October 28, 2002
det e ett jävla gnäll t fort nån har warez-office eller dylikt, för då är det ju sååååå synd om dom som gjort spelen, men alla stackars regisörer då???
aja det´e ju lagligt med tv så det e ju en annan grej!
har en bekant som har sånt pirat kort, all PPW gratis och alla kanaler dom villö ha...
dom har någet special så dom får in skitgrymma engelska kanaler också....!!!
Men man måste ha ett vanligt abbonemang också tror jag, men 300 e inte så jävla dyrt för allt man får 😛
Såna kort som inte updatar automatiskt är helt värdelöst, tänk inte ens på att sakffa det.
Dom byter koder jämt!
July 18, 2001
http://www.sat.nu säljer programmerare och kort LAGLIGT!!!!
Hade det inte varit lagligt hade de åkt dit för längesen men det har de inte...
1 Guest(s)