December 30, 2005
Tjo,
Ăr det bara jag som har problem att komma in pĂ„ http://www.piratpartiet.se's hemsida?
October 17, 2004
March 10, 2003
Fungerar för mig, stog sÄhÀr pÄ sidan.
VIKTIGT
Vi har just nu problem med kopplingen till Internet. Roswall har INTE snott servrarna och de Ă€r INTE blockerade av SĂPO, men forumet och alla medlemsfunktioner Ă€r tillfĂ€lligt nere.
âNever argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.â
December 17, 2005
Templar- wrote: [quote=Laglorden][quote=Bjornstrom]JIPPI!!! hoppas den aldrig kommer upp igen đ
Varför sÄ glad?
Baserat pÄ tidigare inlÀgg av Bjornstrom sÄ har jag fÄtt den uppfattningen att hatar han allt vad piraterier heter..
Nej faktist inte, men jag hatar allt med att försöka göra piratkopiering lagligt osv....
January 14, 2004
Callister wrote: [quote=Coore][quote=Laglorden][quote=Bjornstrom]JIPPI!!! hoppas den aldrig kommer upp igen đ
Varför sÄ glad?
Antagligen för att han precis som jag tycker att det Àr ett korkat parti...
Jag kommer Ă„t sidan nu iaf.
Ălpartiet vore nĂ„got för dig. đ
LÄter vettigare Àn piratpartiet enligt mig
October 2, 2003
Jag Àr stolt medlem och har vÀrvat mÄnga medlemmar nu pÄ jobbet. Jag bryr mig inte sÄ mycket om nedladdning för det kan dem inte stoppa och jag kommer att fÄ tag i saker hur fan det Àn blir. Men jag vill inte ha nÄn övervakning av privatpersoner sÄ dÀrför lÀgger jag min röst pÄ dem.
Jag kommer nog att börja anvÀnda de anominizer tjÀnster som finns snart.
January 4, 2001
PaleRider wrote: Jag Àr stolt medlem och har vÀrvat mÄnga medlemmar nu pÄ jobbet. Jag bryr mig inte sÄ mycket om nedladdning för det kan dem inte stoppa och jag kommer att fÄ tag i saker hur fan det Àn blir. Men jag vill inte ha nÄn övervakning av privatpersoner sÄ dÀrför lÀgger jag min röst pÄ dem.
Jag kommer nog att börja anvÀnda de anominizer tjÀnster som finns snart.
Tycker du seriöst att det Àr den viktigaste frÄgan?
Du tror inte att sverige skjuter sig sjÀlva i foten om vi avvecklar patentverket, hur mÄnga företag tror du det blir kvar i sverige? Har vi inte hög arbetslöshet nu sÄ kommer vi att fÄ det isf.
Ska man inte ha rÀtt att tjÀna pengar som programmerare precis som pÄ alla andra jobb?
Ăr det okej att stjĂ€la nĂ„got sĂ„ lĂ€nge det inte finns nĂ„got tillverkningskostnad? Ska det isf ocksĂ„ vara min rĂ€tt att gĂ„ till Volvo och krĂ€va en ny XC90 till tillverknadskostnad? För det kostar ju inget extra för dom om jag betalar vad det kostar att tillverka den, eller?
...
2 Guest(s)