Semester??
När folk med jobb har semester brukar jag få jobba.. Känns både bra och dåligt.. Blir lite extrapengar, men samtidigt känns det lite orättvist mot sonen som blir både fader och moderslös på dagarna då.. (Modern befinner sej på Cypern fram till hösten)
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
September 27, 2005
Jo galanta damer brukar det inte direkt vara ont om 😀 värre brukar det vara att fånga dem 😉 men men som man brukar säga är det ju Sveriges framsida.
Så jäkla gött att bara åk ner dit och kunna göra precis va du vill. Inte behöva veta vilken dag det är eller kolla på klockan, bättre kan det inte bli! 🙂
June 23, 2002
Åker till Alcudia i 2veckor.
Åka till en tjejpolares landställe och ta det lugnt där ett tag.
Åka till Skara Sommarland.
Även Gotland var tanken att vi skulle till, men tveksamt om det hinns med.
Skulle vilja sticka ner till Dehman och dricka bira med honom också :pidu: , men jag vet inte om jag hinner det heller. Men vem vet..
Ska bli skönt som fan att koppla av lite på semestern, behövs verkerligen. 🙂
May 1, 2003
Jobbat fem veckor nu och skall jobba fyra veckor till, tills semestern på Volvo är slut.
Sedan skall jag vara ledig hela augusti fram tills att andra året på Chalmers drar igång i början av september.
Fadder under nollningsveckorna, inga kurser efter mig så då skall det glidas =)
Blir väl även att ta sig till lite olika personers sommarställen.
February 17, 2004
Marron wrote: Jobbat fem veckor nu och skall jobba fyra veckor till, tills semestern på Volvo är slut.
Sedan skall jag vara ledig hela augusti fram tills att andra året på Chalmers drar igång i början av september.
Skönt att jag slipper träffa dig på Volvo (antar PV), ta det inte personligt . Jobbade förra sommaren under industrisemestern, minst sagt varmt var det :-?. I år tog jag industrisemester så man slipper värmen på arbetsplatsen.
May 1, 2003
Dani wrote: [quote=Marron]Jobbat fem veckor nu och skall jobba fyra veckor till, tills semestern på Volvo är slut.
Skönt att jag slipper träffa dig på Volvo (antar PV), ta det inte personligt . Jobbade förra sommaren under industrisemestern, minst sagt varmt var det :-?. I år tog jag industrisemester så man slipper värmen på arbetsplatsen.
Jopp, PV. Jag jobbade med förra industrisemestern. Vad jobbade du med?
Väldigt lugnt där inne i år, helt döt i TC iaf där jag är. Vi har lite folk i TA med och en hel del på Bulycke.
Ingen värme att tala om idag iaf =)
Värmen kommer i augusti tror jag! =D
1 Guest(s)