October 22, 2002
Jobbar 2 nätter till sen har jag semester i 2v.
Ska till Gotland några dagar till en kompis som bor där.
Troligtvis så åker jag ner till Göteborg för att möta upp en kompis och segla med han och hans kompisar några dagar.
Blir en del pillande på huset och i trädgården om vädret är fint.
February 25, 2002
Själv hade jag sett fram emot massor av rep med bandet i sommar. Dock så dog det ut när de andra i bandet tyckte det skulle bli skönt med en sommarpaus ifrån allt repande,,, tjötigt.
Kan tipsa er om att hur fjolligt det än låter med Frisbee golf, så är det riktigt kul och kan vara en bra sysselsättning under sommaren.
Så har ni trisst och det inte öser ner så prova.
January 22, 2003
Redan varit nere en vecka i Magaluf, varit ordentligt sjuk en vecka (Halsböld för er som vet vad det är...) jobbar 3 veckor å sen bär det av 2 veckor till Zakynthos med polarna för att sedan avsluta sommarlovet med 2 veckors jobb till innan sista året på gymnasiet ska påbörjas.
March 14, 2001
Dhorum wrote: Kan tipsa er om att hur fjolligt det än låter med Frisbee golf, så är det riktigt kul och kan vara en bra sysselsättning under sommaren.
Riktigt roligt med discgolf, ska prova lite banor runt om i sverige när vi ska ut och åka, finns ju endel fina om man säger så.
November 22, 2001
Det här semester som folk pratar om vad e det?
Jobbar hela sommaren o tillbringar nu min lediga tid med att flytta.
Går inte så fort när man har 2 timmar om dagen o lägga på det 🙁
Det är delvis därför jag inte varit aktiv på sistone o delvis pga att jag fortfarande inte fått telia att koppla in telefon + internet.
Men nästa vecka har de lovat att det ska komma.
November 27, 2003
Snorch wrote: [quote=Dhorum]Kan tipsa er om att hur fjolligt det än låter med Frisbee golf, så är det riktigt kul och kan vara en bra sysselsättning under sommaren.
Riktigt roligt med discgolf, ska prova lite banor runt om i sverige när vi ska ut och åka, finns ju endel fina om man säger så.
Det är kul som fasen! 😀
En kompis pojkvän är dessutom rankad som en av världens bästa frisbeegolfare. Det är fan respekt 😉 😀
EDIT:
Vitamin-C wrote: då är det mer eller mindre bestämt. tar tåget söder över och lever i det där europat några veckor.
någon som har något tips på något trevligt ställe i holland/belgien man borde besöka?
Vad du än och var du än bor så finns det mycket gott öl i speciellt Belgien 😉
//Andreas
March 14, 2001
Delph1 wrote: [quote=Snorch][quote=Dhorum]Kan tipsa er om att hur fjolligt det än låter med Frisbee golf, så är det riktigt kul och kan vara en bra sysselsättning under sommaren.
Det är kul som fasen! 😀
En kompis pojkvän är dessutom rankad som en av världens bästa frisbeegolfare. Det är fan respekt 😉 😀
//Andreas
Jo jag spelar med vissa som är rätt duktig jag också, några är bland annat med i Ultimatelandslaget, så kasta frisbee kan dem om vi säger så 😉
Men man behöver inte vara speciellt bra för att vara med heller, är roligt ändå och bra sätt att umgås och ha lite roligt bara.. 🙂
June 23, 2002
Marcan- wrote: Har redan tagit ut en vecka för Roskilde så resten av sommaren lär jag jobba och kanske ta ut lite strö dagar för att åka hem nån helg då och då. Ska nog spara lite också till i jul.
Då tar du fan och åker hem när jag är hemma ditt svin. Alltså inget emellan 28juli-11aug. Innan eller efter. 😉
1 Guest(s)