February 26, 2003
Hej.
Det är så att jag nu efter flytten har fått en hel vägg fri, yey, för att sätta upp lite smått och gott.
Det jag är i funderingar omkring är att få upp en stor plansch med KoRn eller Dream Theater, liggande format med mått runt 150-300x100-150 (cm).
Om någon vet någon väldigt bra butik i Göteborg eller en online-butik för detta ändamål vore jag väldigt tacksam om jag kunde få hjälp med detta :).
Tack på förhand
/ Oskar
September 12, 2001
GBG-SKURT wrote: Hej.
Det är så att jag nu efter flytten har fått en hel vägg fri, yey, för att sätta upp lite smått och gott.
Det jag är i funderingar omkring är att få upp en stor plansch med KoRn eller Dream Theater, liggande format med mått runt 150-300x100-150 (cm).
Om någon vet någon väldigt bra butik i Göteborg eller en online-butik för detta ändamål vore jag väldigt tacksam om jag kunde få hjälp med detta :).
Tack på förhand
/ Oskar
Vänta nu lite killen...besudla inte väggen med sådant dravel. 🙂
August 7, 2001
skiroy wrote: [quote=GBG-SKURT]Hej.
Tack på förhand
/ Oskar
Vänta nu lite killen...besudla inte väggen med sådant dravel. 🙂
Hörru Dream Theater plancherna och flaggorna är grymt snygga.
Bra musik gör dom också. 🙂
December 28, 2004
Den här funkar bra, mycket bra namn på denna planschen osv.:
http://www.posterdreams.com/se.....id=PR22637
[Image Can Not Be Found]
1 Guest(s)