March 10, 2003
http://www.hn.se/m_standard.ph.....&
Händer inte mycket i min lilla by, men detta är nog så skumt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
May 6, 2006
December 17, 2005
Abstract wrote: [quote=Bjornstrom]Hmm, jag hade då plockat med en tv eller två. Om jag vart chaffisen..
Som den hederliga människa du är. För övrigt låg det ju en man där..
Var det inte en man som sprang iväg ? :S
(orkar inte läsa texten igen)
Men om man får en sådan chans så måste man ju nästan ta den.
Callister wrote: Chansen är nog minimal att en enskild ägare fanns till alla skärmar.
Det borde alltså varit en elektronikkedja eller liknande som ägde dem.Vad drar vi då för slutsats? Jo, de var försäkrade och man kunde gått plocka med sig ett par. O:)
Aha, så det är tillåtet att stjäla saker som är försäkrade då, eller?
:cy:
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
December 17, 2005
ilg@dd wrote: [quote=Callister]Chansen är nog minimal att en enskild ägare fanns till alla skärmar.
Det borde alltså varit en elektronikkedja eller liknande som ägde dem.Vad drar vi då för slutsats? Jo, de var försäkrade och man kunde gått plocka med sig ett par. O:)
Är väl aldrig tillåtet precis. Men nu handlar det väl inte om det eller ?
Bjornstrom wrote: [quote=ilg@dd][quote=Callister]Chansen är nog minimal att en enskild ägare fanns till alla skärmar.
Är väl aldrig tillåtet precis. Men nu handlar det väl inte om det eller ?
Näe, det handlade om att någon fann en massa stulna teveapparater.. Iofs upplever jag inte steget att stjäla en stulen teve som speciellt långt..
Inte för att jag skulle göra det, har ingen användning av en sån där plattteve.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
April 10, 2003
macrus wrote: Frågan är om jag hade tagit någon när jag såg en person där, hade nog viljat ge mig av rätt fort. Om inte hade jag passat på att låna några stycken.
Blir inköp av en 32" LCD-TV nästa månad när man flyttat. 🙂
Kan rekomendera en Q321 eller q320 (den jag har) går loss på 8500 tror jag det var senast
June 23, 2002
Tyrfing wrote: [quote=macrus]Frågan är om jag hade tagit någon när jag såg en person där, hade nog viljat ge mig av rätt fort. Om inte hade jag passat på att låna några stycken.
Kan rekomendera en Q321 eller q320 (den jag har) går loss på 8500 tror jag det var senast
Oh, den var riktigt frän. Ska kolla närmare på den.
Vet du vad skillnaden mellan Q321 och Q320 är? Kostade ju lika mycket ungefär.
November 27, 2003
macrus wrote: [quote=Tyrfing][quote=macrus]Frågan är om jag hade tagit någon när jag såg en person där, hade nog viljat ge mig av rätt fort. Om inte hade jag passat på att låna några stycken.
Kortläsaren och Q320 har stöd för externa diskar och kan läsa filmer du gjort backup på 😉
//Andreas
June 23, 2002
Delph1 wrote: [quote=macrus][quote=Tyrfing][quote=macrus]Frågan är om jag hade tagit någon när jag såg en person där, hade nog viljat ge mig av rätt fort. Om inte hade jag passat på att låna några stycken.
Kortläsaren och Q320 har stöd för externa diskar och kan läsa filmer du gjort backup på 😉
//Andreas
Känns inte som om jag har behov av Q320 då. 🙂
Har inga externa diskar och kommer köra allt igenom xbox eller en htpc. Xbox media center <3
1 Guest(s)