December 17, 2005
nXsty wrote: [quote=Bjornstrom]Hmm, jag hade då plockat med en tv eller två. Om jag vart chaffisen..
Stjäla en TV? Ja visst! Tanka ner ett par mp3or? Nej aldrig i livet!
Förlåt men jag förstår mig inte riktigt på din logik. 🙂
"Tanka ner ett par mp3or? Nej aldrig i livet!"
?
August 2, 2001
Bjornstrom wrote: "Tanka ner ett par mp3or? Nej aldrig i livet!"
?
Om jag inte minns helt fel finns det en Bjornstrom här på forumet som alltid är snabb att uttrycka sitt kraftiga ogillande så fort piratkpiering eller dyligt kommer på tal. Men det kanske är någon annan? :bgrin:
December 17, 2005
nXsty wrote: [quote=Bjornstrom]"Tanka ner ett par mp3or? Nej aldrig i livet!"
?
Om jag inte minns helt fel finns det en Bjornstrom här på forumet som alltid är snabb att uttrycka sitt kraftiga ogillande så fort piratkpiering eller dyligt kommer på tal. Men det kanske är någon annan? :bgrin:
Jag är emot att göra piratkopiering lagligt osv.. So ?
August 2, 2001
Bjornstrom wrote: Jag är emot att göra piratkopiering lagligt osv.. So ?
Regerade bara på den lustiga inställningen att jämnt klanka ner på piratkopiering som något moraliskt fel och "stöld" och sedan förklara att man gärna skulle kunna tänka sig att fysiskt stjäla en eller ett par TV-apparater om tilfälle ges.
December 17, 2005
nXsty wrote: [quote=Bjornstrom]Jag är emot att göra piratkopiering lagligt osv.. So ?
Regerade bara på den lustiga inställningen att jämnt klanka ner på piratkopiering som något moraliskt fel och "stöld" och sedan förklara att man gärna skulle kunna tänka sig att fysiskt stjäla en eller ett par TV-apparater om tilfälle ges.
Har jag skrivit det där ?
1 Guest(s)