March 14, 2004
Hittade denna på ett annat forum. Tycker ni att man ska plocka ner flygplanen? Som lite halv MÖP så tycker jag det vore fruktansvärt synd.
March 14, 2004
Nomic wrote: Dom är ju dumma i huvudet, om dom ska plocka ner dom ska jag fan sätta mig på planfanskapet o tälta där tills polisen släpar bort mig eller jag tynar bort av hunger...
strejka skinner?
Im ON.
Nja kanske om jag har tid. Undra vad det var för konstig raid som MP snubben fick för sig?
Skickade iväg ett mail till pilitikern i fråga. Med mina åsikter. Hoppas fler gör det.
July 14, 2004
skinner wrote: [quote=Nomic]Dom är ju dumma i huvudet, om dom ska plocka ner dom ska jag fan sätta mig på planfanskapet o tälta där tills polisen släpar bort mig eller jag tynar bort av hunger...
strejka skinner?
Im ON.
Nja kanske om jag har tid. Undra vad det var för konstig raid som MP snubben fick för sig?
Skickade iväg ett mail till pilitikern i fråga. Med mina åsikter. Hoppas fler gör det.
Om jag har tid? pff! "Time is not important only life is important" - sjätte elementet...eller nåt sånt 😛
March 14, 2004
Mailade killen i fråga och han svarade att han ansåg att det är omoraliskt att göra reklam för vapen. Tycker det är larvigt. Vad jag vet så får inte ens privatpersoner köpa JAS plan. Vill någon ha hela svaret så pm:a mig så får ni det av mig. Vill inte publicera det här för alla.
/
Simon
October 7, 2002
skinner wrote: Mailade killen i fråga och han svarade att han ansåg att det är omoraliskt att göra reklam för vapen. Tycker det är larvigt. Vad jag vet så får inte ens privatpersoner köpa JAS plan. Vill någon ha hela svaret så pm:a mig så får ni det av mig. Vill inte publicera det här för alla.
/
Simon
Jag antar att han isåfall har samma förslag vad gäller Kopparmärra i Göteborg, och ett helt gäng andra krigarstatyer runt om i landet?
July 14, 2004
TERdON wrote: [quote=skinner]Mailade killen i fråga och han svarade att han ansåg att det är omoraliskt att göra reklam för vapen. Tycker det är larvigt. Vad jag vet så får inte ens privatpersoner köpa JAS plan. Vill någon ha hela svaret så pm:a mig så får ni det av mig. Vill inte publicera det här för alla.
/
Simon
Jag antar att han isåfall har samma förslag vad gäller Kopparmärra i Göteborg, och ett helt gäng andra krigarstatyer runt om i landet?
Tar han min adolf i göteborg... då får han en käftsmäll.
Jag tycker fortfarande man borde arrangera sittstrejk ifall dom försöker montera ner planen.
March 14, 2004
Ser själv inte det omoraliska med att ha militära statyer. Men som sakt MP vill ju avveckla hela försvaret och där ingår det säkert att plocka ner alla militära statyer. Det var prat att plocka bort Stridsvagnen utanför Hemvärnets kaserner i Umeå. Det var ett förslag från MP men det blev aldrig av då Ume borna ville ha kvar sin stridsvagn.
March 14, 2004
http://www.gripen.com/articles.....00277.html
Undra vad MP tycker om det där då! 😛
2 Guest(s)