August 20, 2001
Granskningsnämnden för radio och tv fäller SVT:s konsumentprogram "Plus". I ett program förra säsongen testades sexhjälpmedel. Programledaren Sverker Olofsson hävdade då att en testad lösvagina hade för liten innerdiameter och att den dessutom hade en farlig batterimotor. Tillverkaren av produkten gavs dock inte tillfälle att bemöta kritiken, vilket granskningsnämnden anser stred mot kravet på opartiskhet. (CM)
Undrar vem som var testperson 😉
June 28, 2001
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=Mind]hehehe , på vilket sätt var motorn farlig då ?
Vad gör du på dagarna? Nu är det 2 dagar sedan du nådde den magiska titteln "veteran" och nu är du drygt 100 inlägg över...
Hatten av för dig Mind..
se och lär
Beex wrote: Koppla lösvaginan till 220 volt, där jädrar ska ni få se på sur mus :bgrin:
hahaha den satt du o klura på länge va 😉
February 12, 2002
Beex wrote: Koppla lösvaginan till 220 volt, där jädrar ska ni få se på sur mus :bgrin:
När vi var utomland, på hotellrummet skulle jag lägga mig å läsa så jag tog tag i en läslampa och började ställa in den medans jag med andra handen trycket på den. Började kännas lite konstigt (minst sagt), hela kroppen blev stel och började rycka. Alla muskler i kroppen krampade och det ryckte så att jag trodde att min hälsena skulle blåsas ut..
Efteråt hade jag nåt som kunde liknas med träningsvärk i hela kroppen, smärta i höger hälsena och en avdomnad vänsterarm..
Vågar inte ens tänka på vad som skulle hända om det gick snett "där nere".... :cy:
1 Guest(s)