June 17, 2001
On 2001-09-28 19:38, sulman wrote:
Att klaga på pojk- och tjejband är ju bara fjantigt. Dom kommer alltid finnas och dom vet själva om att dom inte har någon särskilt intelligent publik. Istället är jag jävligt förbannad på fjant band a la Limp Bizkit och Linkin Park som själva verkligen tror att det dom gör är musikaliskt och seriöst bra. Bara för att man gör sina egna låtar behöver det inte betyda att det är bra.
E du född med kylpasta i hjärnan? :bash:
Fan inget fel på Limp eller Linking!
Du menar att Gaybands gör sina egna låtar?
JÄVLA RIPOFFS e vad dom e !!
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
July 21, 2001
Att klaga på pojk- och tjejband är ju bara fjantigt. Dom kommer alltid finnas och dom vet själva om att dom inte har någon särskilt intelligent publik. Istället är jag jävligt förbannad på fjant band a la Limp Bizkit och Linkin Park som själva verkligen tror att det dom gör är musikaliskt och seriöst bra. Bara för att man gör sina egna låtar behöver det inte betyda att det är bra.
du är precis vad som står under ditt nick.. en wannabe..
//Christian
June 17, 2001
On 2001-09-29 00:58, Slampa wrote:
Att klaga på pojk- och tjejband är ju bara fjantigt. Dom kommer alltid finnas och dom vet själva om att dom inte har någon särskilt intelligent publik. Istället är jag jävligt förbannad på fjant band a la Limp Bizkit och Linkin Park som själva verkligen tror att det dom gör är musikaliskt och seriöst bra. Bara för att man gör sina egna låtar behöver det inte betyda att det är bra.du är precis vad som står under ditt nick.. en wannabe..
//Christian
:hehe:
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
September 15, 2001
August 22, 2005
Nej! Om du kunde läsa så säger jag att bara för att man (limp bizkit) gör sina egna låtar så betyder det inte att det är bra. Limp Bizkit går ut på att tjäna pengar! Fred Durst som idag är idol för en j**la massa fjortisar sitter och gottar sig i sin feta villa i LA. Det är ju fakta att 98% av allt som körs på MTV är skit. Grabben, här får du ett tips: Lyssna på At the drive-in och The Icarus Line så får du veta hur riktig musik låter.
PS. Självklart tycker jag att pojkband låter skit DS.
[ Detta Inlägg ändrades av: sulman den 2001-09-29 16:03 ]
June 8, 2001
On 2001-09-29 19:03, Donan Fear wrote:
Om jag var musiker skulle jag börja gråta om mina låtar visades på MTV...
Håller med, men "alternative nation" skulle vara ok för min del.
Tillägg: Allt som spelas på MTV är inte dåligt, t.ex. Depeche Mode som gör alternativ musik, men ändå lyssnas av ganska så många! 😀
[ Detta Inlägg ändrades av: Kaleid den 2001-09-30 02:19 ]
2 Guest(s)