November 4, 2003
RIP-< http://www.aftonbladet.se/vss/.....44,00.html >-PIR
🙁 synd för honom..hehe kanske dom där andra 3 snubbarna rå...jaja...:(
July 27, 2002
Min polare var nära på att förlora ansiktet för någon vecka sedan när han tände eld på inpackat krut. :cy:
Krutet tror jag uppnår 1000 grader, det kom i hans ansikte och brann, han har glasögon som tur är och skydda ögonen, resten svalkade vi direkt med snö så det är inte så farligt längre
December 3, 2003
Callister wrote: Min polare var nära på att förlora ansiktet för någon vecka sedan när han tände eld på inpackat krut. :cy:
Krutet tror jag uppnår 1000 grader, det kom i hans ansikte och brann, han har glasögon som tur är och skydda ögonen, resten svalkade vi direkt med snö så det är inte så farligt längre
när farsan gjorde lumpen så var det en som sköt med löst skott i ögat på honom från nån meter eller så, som tur va hadde han glasögon, för flisorna gick in i glaset, så han hade antagligen varit blind på ena ögat annars..
July 29, 2003
Callister wrote: Min polare var nära på att förlora ansiktet för någon vecka sedan när han tände eld på inpackat krut. :cy:
ärligt talat inget illa menat men vilken idiot tänder på inpackat krut ?
November 4, 2001
vem fan bygger hemmagjorda bomber utan att veta vad man gör?
Om man nu är så dum så man bygger skiten så kan man ju testa med MYCKET små mängder...
Välja mellan spränga tändsticksask och sig själv.....
Otroligt sorgligt att detta händer och jag tycker verkligen synd om grabbens familj. 🙁
June 17, 2002
SuperNova wrote: vem fan bygger hemmagjorda bomber utan att veta vad man gör?
Om man nu är så dum så man bygger skiten så kan man ju testa med MYCKET små mängder...
Välja mellan spränga tändsticksask och sig själv.....
Otroligt sorgligt att detta händer och jag tycker verkligen synd om grabbens familj. 🙁
O så ska man ju se till att ha en LÅNG stubin eller så ska man antända elektroniskt med en LÅNG sladd...
men men.. RIP...
July 19, 2001
FonzzziE wrote: [quote=Callister]Min polare var nära på att förlora ansiktet för någon vecka sedan när han tände eld på inpackat krut. :cy:
Har du alldrig smällt en smällare eller?
June 17, 2002
HELIX wrote: [quote=FonzzziE][quote=Callister]Min polare var nära på att förlora ansiktet för någon vecka sedan när han tände eld på inpackat krut. :cy:
Har du alldrig smällt en smällare eller?
Man har stubin...
på det killen skrev så verkar det som om han tände direkt på krutet eller nåt. typ. eller+??
January 5, 2002
MULLVADEN wrote: O så ska man ju se till att ha en LÅNG stubin eller så ska man antända elektroniskt med en LÅNG sladd...
men men.. RIP...
Jag har från vissa källor hört att det kan röra sig om ett sprängämne som man kan blöta ner när man transporterar det. Sen torkar det, kristalliseras och blir instabilt utav bara helvete - alltså, det spelar ingen roll hur lång stubin du har om skiten sprängs bara du ställer ner det på marken.
September 12, 2001
snyde wrote: [quote=MULLVADEN]O så ska man ju se till att ha en LÅNG stubin eller så ska man antända elektroniskt med en LÅNG sladd...
men men.. RIP...
Jag har från vissa källor hört att det kan röra sig om ett sprängämne som man kan blöta ner när man transporterar det. Sen torkar det, kristalliseras och blir instabilt utav bara h*****e - alltså, det spelar ingen roll hur lång stubin du har om skiten sprängs bara du ställer ner det på marken.
Slutsats: Ge sjutton i att experimentera med sådana här saker, det är inte helt riskfritt vilket vi med all önskvärd tydlighet har sett nu.
June 17, 2002
skiroy wrote: [quote=snyde][quote=MULLVADEN]O så ska man ju se till att ha en LÅNG stubin eller så ska man antända elektroniskt med en LÅNG sladd...
men men.. RIP...
Jag har från vissa källor hört att det kan röra sig om ett sprängämne som man kan blöta ner när man transporterar det. Sen torkar det, kristalliseras och blir instabilt utav bara h*****e - alltså, det spelar ingen roll hur lång stubin du har om skiten sprängs bara du ställer ner det på marken.
Slutsats: Ge sjutton i att experimentera med sådana här saker, det är inte helt riskfritt vilket vi med all önskvärd tydlighet har sett nu.
men spränga e ändå skoj... o jag tänker inte sluta med sånt iaf...=)
1 Guest(s)