May 11, 2005
nu ska vi inte diskutera min ekomomi utan var man kan spela poker gratis, som tex empirepoker där man får 25dollar men nu har jag redan spelat där och vill alltså ha tips på mer såna sidor,
och till er som säger skaffa ett jobb osv, har kapital men förtillfället är de bundet, men räknar med att om ca 1månad plocka hem 40k,
och har mer affärer som väntar, dvs 8-5 JOBB är inget för mig, håller på med lönsamma investeringar och kapitalplasering, långt mycke bättre än att sitta å uggla på ett jobb 8timmar om dagen för 1000lappen om dagen.
September 15, 2003
Spindel wrote: [quote=En vis man]Skaffa dig ett jobb, sosse!
Lustigt, jag trodde det var just sossar som jobbade - Arbetarrörelsen, du vet 🙂
toker: Tyvärr, känner inte till något. Men jag kikade på empirepoker och hittade inga 25 gratisdollar. Var det ett engångserbjudande eller?
April 14, 2005
toker wrote: nu ska vi inte diskutera min ekomomi utan var man kan spela poker gratis, som tex empirepoker där man får 25dollar men nu har jag redan spelat där och vill alltså ha tips på mer såna sidor,
och till er som säger skaffa ett jobb osv, har kapital men förtillfället är de bundet, men räknar med att om ca 1månad plocka hem 40k,
och har mer affärer som väntar, dvs 8-5 JOBB är inget för mig, håller på med lönsamma investeringar och kapitalplasering, långt mycke bättre än att sitta å uggla på ett jobb 8timmar om dagen för 1000lappen om dagen.
Ditt ryggradslösa lågliv.
EDIT: Hoppas du får cancer i pungkulorna.
1 Guest(s)