June 11, 2003
Poontus wrote: pokersidor ger aldrig bort pengar utan motkrav, så att med all rake så tjänar pokerhuset ändå pengar i slutänden.
Nej du har rätt, det är krav. man måste spela 500 rejkade händer innan man kan ta ut pengarna. Och under tiden man gör det så genererar man MINST 25 dollar i rake till huset..
April 14, 2002
Coore wrote: Vad är haken med detta? Hur tjänar PokerStarten.com pengar på detta? Är ju knappast så att de ger bort 75$ för att vara snälla.
Att folk börjar spela där + att de ofta får tillbaka pengarna iform av t.ex. rake. Är ju inte precis så att de är ensamma om att göra såhär.
January 4, 2001
Marcan- wrote: [quote=Coore]Vad är haken med detta? Hur tjänar PokerStarten.com pengar på detta? Är ju knappast så att de ger bort 75$ för att vara snälla.
Att folk börjar spela där + att de ofta får tillbaka pengarna iform av t.ex. rake. Är ju inte precis så att de är ensamma om att göra såhär.
Pokerstarter är ju inte sidan som har pokerspelet...
January 4, 2001
Marcan- wrote: De har säkerligen ett avtal med pokersidan och tjänar pengar på att folk reggar sig. Men vad gör det egentligen?
Som jag sa tidigare i denna tråden så gör det mig ingenting att dom tjänar pengar, jag frågade för att jag var nyfiken på hur det funkar.
Tänk vad bra om folk kunde läsa hela trådar så man slipper säga samma sak två gånger...
1 Guest(s)