September 23, 2002
Hur skulle det smaka med en pokerturnering exklusivt för enbart Nordichardware.se ? Det handlar om NL Hold 'em.
Kicka skiten ur skiroy ? Eller sätta den där kråkan på plats... 🙂
Jag kan inte ge er några länkar då det skulle vara direktreklam för sidan.
Klienten har iallafall bortåt 10k användare och stödjer förutom såklart Windows även MacOS samt Linux. Så alla kan spela!
Vi har två krav:
1. Du ska vara 18år.
2. Du ska registrera dig för klienten, med bl.a ett användarnamn. (som vanligt, inga konstigheter.)
OBS!! Detta är de enda kraven vi har, inget krav på egen insättning! Du behöver inte ens äga ett VISA kort.
Vi behöver väl bli iallafall 20-30 pers för att det ska bli hyffsat kul.
Ser också gärna att moderatorerna är delaktiga, de vanliga "dödliga" vill spöa er i poker!
Då har vi ett datum spikat.
Söndagen den 5:e Augusti 18:00. Förutsatt att vi blir minst 20 pers!
16st so far...
Bull
beta
padda
Danne980
T0FFE
Niklas.Andersson
roxerthedead
HeMan
fastbullit
lindén
Bogus
Starscream
ZIre
Dund
Dry_Ice
maedhros
Top-3 får betalt.
1:a platsen ger således $100, 2an $75 samt trean $25.
Kom igen, fyll på i listan genom att skriva i tråden eller PM mig!
Plats(klient/webbsida) och övrig information får ni via PM. En eller ett par dagar innan start.
February 26, 2002
Jag kan mycket väl tänka mig att smiska lite pokergump.
Det rör sig inte om några nyregistreringar endast va? Risken finns ju att man är reggad sen innan?
Det vore väl bra att lägga den på en tid som inte många arbetar på, söndagar är ett hett tips iofs mkt konkurrens för de som spelar poker i övrigt men men.
Men lägg den efter kl 18 på en vardag så kan det också funka.
January 13, 2003
Bull wrote: Jag kan mycket väl tänka mig att smiska lite pokergump.
Det rör sig inte om några nyregistreringar endast va? Risken finns ju att man är reggad sen innan?
Det vore väl bra att lägga den på en tid som inte många arbetar på, söndagar är ett hett tips iofs mkt konkurrens för de som spelar poker i övrigt men men.
Men lägg den efter kl 18 på en vardag så kan det också funka.
Näe, då jobbar ju jag. Ta det en söndag, den dagen då så många som möjligt är lediga. 😀
Jag är inte intresserad, ty för att någon skall vinna mycket måste många andra förlora..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
November 7, 2005
September 23, 2002
Bull wrote: Jag kan mycket väl tänka mig att smiska lite pokergump.
Nej. Men endast för NH. Och troligen har du aldrig ens sett sidan förrut. Om du inte är riktigt inbiten pokerspelare.
Hittils har jag räknat till 9 intresserade, 10 med ilg@dd, men jag förstod inte riktigt hans "ironi" eller var det var 🙂
Söndag runt 18:00 verkar vara den populäraste dagen/tiden, så då kan vi ju spika det. Samt en Topp 3 payout.
Första platsen ger då $100, tvåan $75 samt trean $25.
Falcon wrote: [quote=Bull]Jag kan mycket väl tänka mig att smiska lite pokergump.
Nej. Men endast för NH. Och troligen har du aldrig ens sett sidan förrut. Om du inte är riktigt inbiten pokerspelare.
Hittils har jag räknat till 9 intresserade, 10 med ilg@dd, men jag förstod inte riktigt hans "ironi" eller var det var 🙂
Söndag runt 18:00 verkar vara den populäraste dagen/tiden, så då kan vi ju spika det. Samt en Topp 3 payout.
Ehhh..? 🙄
ilg@dd wrote: Jag är inte intresserad, ty för att någon skall vinna mycket måste många andra förlora..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
September 23, 2002
ilg@dd wrote: [quote=Falcon][quote=Bull]Jag kan mycket väl tänka mig att smiska lite pokergump.
Ehhh..? 🙄
ilg@dd wrote: Jag är inte intresserad, ty för att någon skall vinna mycket måste många andra förlora..
Ok.
Om du missade det så skrev jag, är ni intresserade så skriv. Vilket vice versa betyder typ bry dig inte om tråden och skriv inte om du inte är intresserad. 🙄
10 intresserade.
September 23, 2002
lindén wrote: ja vill oxå spela. kan någon säga vart man ska vara reggad/vilken klient?
Jadå, oroa dig inte. Jag kommer att skicka PM eller mail till dem som har skrivit upp intresse här i tråden. Med all information ni behöver.
Jag vill också poängtera att det är inte säkert att turneringen blir denna söndag, kan mycket väl bli den 5:e Augusti.
11 intresserade so far...var är alla moderatorer ?
June 23, 2002
Damit blir det på söndag eller den 5e aug?
Åker till Alcudia imorgon och är där i 2veckor.
Nåväl, hoppas det kommer fler tillfället.
Ett tips då är att ha en buy-in på $10-20 så att de som bara ska gå allin direkt och hålla på att larva sig osv försvinner direkt. Ja alltså de oseriösa kommer inte deltaga då. Dessutom blir det ju lite större prispott, nu när den "bara" är på $200 borde det ju vara winner takes it all.
Mycket trevligt iniativ Falcon och härligt att du har kunnat fixa denna möjlighet för användarna på NH, keep it up. 😉
1 Guest(s)