September 23, 2002
macrus wrote: Damit blir det på söndag eller den 5e aug?
Åker till Alcudia imorgon och är där i 2veckor.
Spelar väl ingen roll, du missar den ju iallafall.
Men vi ska nog kunna ordna lite mer sånt här, om detta faller väl ut. 🙂
Trevlig resa!
macrus wrote:
Nåväl, hoppas det kommer fler tillfället.
Ett tips då är att ha en buy-in på $10-20 så att de som bara ska gå allin direkt och hålla på att larva sig osv försvinner direkt. Ja alltså de oseriösa kommer inte deltaga då.
Visst är det så att om man själv sätter en summa så blir det ju per automatik lite "seriösare".
Men vi ville erbjuda alla att pröva på NL hold 'em utan egen insats, men ändå med lite pengar i potten.
macrus wrote:
Dessutom blir det ju lite större prispott, nu när den "bara" är på $200 borde det ju vara winner takes it all.
Visst, $200 är inget märkvärdigt, men man får ställa potten i relation till insatsen som är noll 😎
Vinnaren får ju iallafall närmare 700:- och det är ju nästan en laglig OEM av Windows Vista eller två splajdans datorspel i kartong 😛
Jag saknar fortfarande intresse från moderatorerna...
11 intresserade.
November 21, 2005
June 23, 2002
Falcon wrote:
[quote=macrus] Dessutom blir det ju lite större prispott, nu när den "bara" är på $200 borde det ju vara winner takes it all.
Visst, $200 är inget märkvärdigt, men man får ställa potten i relation till insatsen som är noll 😎
Vinnaren får ju iallafall närmare 700:- och det är ju nästan en laglig OEM av Windows Vista eller två splajdans datorspel i kartong 😛
Jag saknar fortfarande intresse från moderatorerna...
11 intresserade.
Precis det är det jag menar, det är skitnice att du kunnat fixa $200 till potten när det inte är någon insats alls. Det ska du ha cred för.
Moderatorerna är för fega, de skulle få så mycket pisk. 😉
September 23, 2002
Då har vi ett mer eller mindre spikat datum.
Söndagen den 5:e Augusti Förutsatt att vi blir minst 20 pers.
Då kan ni väl börja spåna på ett klockslag...
Starscream, 12:00.
HeMan, 19:00 eller 20:00
Själv röstar jag nog för 18:00
Intresserade so far, någon på listan som inte vill/kan, hör av er omgående.
Obs! 18års gräns råder vid registrering, om någon glömt det.
13st
Bull
beta
padda
Danne980
T0FFE
Niklas.Andersson
roxerthedead
HeMan
fastbullit
lindén
Bogus
Starscream
ZIre
Mean Machine wrote: Jag drar ju till Finland imorrn och kommer inte hem förrän nästa måndag, så jag får lämna WO helt enkelt. Jag hade ju spöat er andra ordentligt annars, men nu kan jag ju inte... *Host*
Tragiskt...
Inte bara det faktum att Finland består av Koskenhalsande knivmän..Man har tydligen inte internet där heller..
😛
Felar det nån enstaka snubbe så kan jag ev. offra mej.. Fast jag vet just inget om hur det funkar med sån där nätpoker..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
February 12, 2003
ilg@dd wrote: Tragiskt...
Inte bara det faktum att Finland består av Koskenhalsande knivmän..Man har tydligen inte internet där heller..
😛
Felar det nån enstaka snubbe så kan jag ev. offra mej.. Fast jag vet just inget om hur det funkar med sån där nätpoker..
Kan ju säga att jag har sprungit på färre Koskenhalsande snubbar i Finland än här. Visst, de som halsar Kosken här är i regel finnar och sitter på parkbänkar i Tumba, men ändå. Kan ju säga att det är färre som kutar runt med kniv totalt i hela Finland jämfört med Botkyrka. 😛
Finska rallyt ska jag se, resten av tiden ska jag spendera hos mormor och morfar (som garanterat inte har dator, därav min lilla semester).
February 6, 2007
Asså 12.00 låter som en riktigt dålig tid i mina öron tyvärr..
Nyligen hemkommen från krogen här..o lär inte vara vaken vid 12..
..högst troligt att jag inte är vaken nästa Söndag kl 12.00 heller då jag går på semester på Fredag så jag lär ju köra järnet på Lördagkväll! 😎
Start 19.00 lr 20.00 låter ju mkt vettigare i mina öron..
Vet iofs inte vad ni andra gubbar säger??
Over'n'out nu ska här sovas! 😀
September 23, 2002
Lehto wrote: ok, då rök det tyverr för mig... Åker upp till Norrland (Happaranda / Kiruna) den 3e... Kommer inte hem förrän den 19e. Men det blir fler omgångar? Eller?
Vi får väl se.
Jag saknar iallafall minst 7 pers...en per dag från idag så blir vi 20 till den 5:e 🙂
Är intresset för poker så lågt här eller är det 18års gränsen som drar ner intresset ?
January 7, 2006
Falcon wrote: [quote=Lehto]ok, då rök det tyverr för mig... Åker upp till Norrland (Happaranda / Kiruna) den 3e... Kommer inte hem förrän den 19e. Men det blir fler omgångar? Eller?
Vi får väl se.
Jag saknar iallafall minst 7 pers...en per dag från idag så blir vi 20 till den 5:e 🙂
Är intresset för poker så lågt här eller är det 18års gränsen som drar ner intresset ?
I mitt fall är det utan tvekan artonårdgränsen. Poker är skojsigt, så jag skulle gärna varit med annars.
1 Guest(s)