August 2, 2001
Ett tips!
Gå till Class Ohlssons (fråga mig inte hur det stavas) och köp ett reselarm som det kallas. Det är en dosa med en sladd och längst ut på sladden sitter en liten plastgrej med 2 metallpinnar. Meningen är att man ska stoppa in pinnarna i en dörrspringa och så tjuter larmet om nån öppnar. Perfekt till LAN ju ,)
July 3, 2001
Stupid Ass wrote: [quote=Mind]finns cyckel larm som man knappar in en kod på så om man sticker iväg med hojen så börjar det tjuta, har för mig att det var en dosa med vajer på som man låste fast.
d där lät inressant!
vart finns såna?
jag har ett sånnt nu.. fast med fjärrkontroll =) kostade typ 500 på dustin..
May 7, 2001
Peter@20ghz wrote: [quote=rsastin]Nämen oj vad synd. Sitter här och gråter för din polares skull. Buhuuuu.
Får jag också sympatier om jag säger att min grannes katt dog igår?Fjantigt inlägg tycker jag. Finns tillräckligt många av dem här.
rsastin, detta är inte vad vi menar med att hålla en trevlig ton i forumet.
Detta är under allmänt, där är det helt ok att berätta historier som dessa utan att behöva få inlägg som ditt efter sig.
Om du inte kan posta utan att vara otrevlig, posta då inte alls.
...och det blir ju inte trevligare när du skriver sånt i tråden och inte skickar PM.
July 13, 2002
jokkling wrote: [quote=Peter@20ghz][quote=rsastin]Nämen oj vad synd. Sitter här och gråter för din polares skull. Buhuuuu.
Får jag också sympatier om jag säger att min grannes katt dog igår?Fjantigt inlägg tycker jag. Finns tillräckligt många av dem här.
rsastin, detta är inte vad vi menar med att hålla en trevlig ton i forumet.
Detta är under allmänt, där är det helt ok att berätta historier som dessa utan att behöva få inlägg som ditt efter sig.
Om du inte kan posta utan att vara otrevlig, posta då inte alls.
...och det blir ju inte trevligare när du skriver sånt i tråden och inte skickar PM.[/quote]
Tycker inte jag, allmän utskällning om man sitter å säger sånt dumt. Tror nog många mår bra av att veta att moderatorerna bryr sig :bok:
January 30, 2003
*sur*
Om någon skulle försöka sno min dator skulle jag vara borde portad och polisanmäld efter att jag skulle blivit så arg att jag skulle sprungit ifatt personen i fråga och slagit honom med stolar och tillhyggen tills någon kom fram och drog bort mig.
Men jag tror inte det kommer att hända då jag har en vajer fäst i datorn och även satt fast burken med surrningsband.
April 24, 2007
det bästa är att skaffa några starka kablar som man sätter på ett överfalls larm (såna billiga) som är SPÄND då går det inte att dra något. ha larmet inuti o kabeln utanför.
en stor skylt :LARMAD avskäcker nog 😉
ps: synd att det skedde. man måste vara försiktig 😉
ett överfall larm ska du ha minst. två eller fler är ännu bättre!
June 16, 2004
rsastin wrote: Nämen oj vad synd. Sitter här och gråter för din polares skull. Buhuuuu.
Vadfan sitter du på ett forum om?
Dryga människor det finns här i världen..
Ontopic: Fan va ruttet, stort LAN eller?
February 12, 2003
Ptja... Gravskändning å det grövsta. Kanske lika bra att hänga ett lås på den här. Och fråga mig fan inte vad jag gör på NH såhär dags. Mitt försvar är att jag till skillnad från andra inte modererar på fyllan åtminstone (och jag är inte hög heller, för den delen).
*Tråd låst på grund av... Ålder.
1 Guest(s)