September 13, 2002
XaMMi wrote: Alltså, det är förmodligen inte någon Zombie du har fått på datorn.
Kom bara att tänka på en grej. http://grc.com/dos/grcdos.htm
Ganska intressant läsning.
tog ett tag att läsa men det var intressant
September 5, 2001
Beex wrote: Nuka aset, han ska knappt överleva så att han verkligen lider.
Du är hård.
Hauk, du kanske ska testa o bli lite trevligare så kanske dom slutar....behöver ju inte vara en hacker, antagligen är det en script kiddie som bara inte tycker om dig...byt IP o skaffa en proxy.
February 1, 2002
Hauk wrote: Vet inte, 217. så det är väl ngn ADSL ISP, men grejjen är att han bgyter hela tiden, och det är förmodligen bara en proxy...
Det jag ska göra nu är:
Inhandla 3 nätverkskort, trycka in dom i min gammla 200mhz packard bell. Trycka in Open BSD på packarden, låta den stå som gateway.
.................../ ---- Min dator
Modem --- PB
.................... ----- Lillasyserns datorProblemet är bara att det är itne en särskilt stabil dator, men det är la värt ett försök...
med en hårdvaru fw kommer han inte ha så kul...
June 28, 2001
Smirnoff wrote: Verkar vara en duktig hacker...
Testa lite med "Avancerade firewalls" rekomenderar varmt Outpost firewall... Norton internet security 200x är ju det absolut sämsta firewallen man kan ha. Det gör en bara paranoid, nä någon t.ex försöker ansluta till en via FTP/DC och sedan poppar det up från norton sida "A hacker tried to attac with Netbus bla bla"
Annars så är det kanske dags att gå över till Linux? Högre säkerhet, samt att du slipper W32 maskarna och trojaner...
Nää hackare är tråkiga, va glad att det är en tysk hacker..
Skulle det vara en Rysk så skulle det vara kört 😉 "BIos error"
word
March 20, 2003
XaMMi wrote: Alltså, det är förmodligen inte någon Zombie du har fått på datorn.
Kom bara att tänka på en grej. http://grc.com/dos/grcdos.htm
Ganska intressant läsning.
grym gubbe som hackar sig in i hackers värld, reeeespekt till honom!
September 5, 2001
Hauk wrote: Hawkie du vet inte vad som dragit på mig hackern så du ska inte heller utala dig. håll käften helt enkelt.
Jag har formatat nu...
ska knalla och handla nätverkskort emorron och köra OpenBSD server.
Börjar vi bli lite kinkiga nu? Mens? Jag försöker ju hjälpa dig...uppenbart att du har problem
1 Guest(s)