August 7, 2001
Mean Machine wrote: [quote=dree][quote=hymer]"polis mordet" inte morden *rättning* 😛
och han ska ha dödsstraff
Då kan jag vara lika petig som du!
Skrivihop!
Låter rubbat att ens tänka tanken att skjuta mot en polis.
Min tur då. "Skriv" och "ihop" är två ord som du inte kan sätta ihop, alltså borde du skrivit "skriv ihop".
Satt och funderade lite på det här med våld i dagens samhälle, det verkar utvecklas åt helt fel håll...
Är det här en evighetsmaskin? :bgrin:
December 17, 2005
Delph1 wrote: [quote=Ratien]varför är det så upprörande att en polis vart skjuten till döds ?
Jag hoppas inte du menar det där så otroligt korkat kallt som det låter.En människa har mist livet, det är alltid lika upprörande.
//Andreas
Han kanske syftar på mördad polis vs random snubbe
November 27, 2003
Bjornstrom wrote: [quote=Delph1][quote=Ratien]varför är det så upprörande att en polis vart skjuten till döds ?
Jag hoppas inte du menar det där så otroligt korkat kallt som det låter.En människa har mist livet, det är alltid lika upprörande.
//Andreas
Jag misstänker det med, men man vet aldrig.
//Andreas
March 10, 2002
Delph1 wrote: [quote=Ratien]varför är det så upprörande att en polis vart skjuten till döds ?
//Andreas
Det sker varje dag, förstår inte varför man ska bry sig. Okej nu var det en svensk som blev dödad, en POLISMAN dessutom. Jag kan inte bry mig mindre. Visst det är synd om hans nära och kära. Men ska man gå och sörja alla som dör hade majoriteten av jordensbefolkning dött i depression.
December 18, 2005
Klart att man bryr sig när det sker på sådant sätt.
Att gäng dödar varann lite bryr jag mig mindre om.
Men när poliser kommer och ska ta in en person och han reagerar med att kallblodigt skjuta ner honom, det är åt helvete o de reagerar jag på.
Ännu värre tycker jag det är när oskyldiga "vanliga" människor råkar ut för sånt. En polis har ju risk i sitt yrke att han blir skjuten eler misshandlad eller vad det nu är.
Men en vanlig person som bara råkar vara på fel ställe vid fel tidpunkt och blir nerslagen eller skjuten det tycker jag är otroligt tråkigt och man blir så förbannad att det inte blir större straff mot dem som gör det.
January 8, 2006
Delph1 wrote: [quote=Bjornstrom][quote=Delph1][quote=Ratien]varför är det så upprörande att en polis vart skjuten till döds ?
//Andreas
Jag misstänker det med, men man vet aldrig.
//Andreas
det var det jag menade, kanske uttryckde mig lite vagt
2 Guest(s)