January 28, 2003
Pierre C wrote: Kan någon leta upp den i midi tror ni? Jag vill ju också ha den men skitnokia tar inte wav eller mp3 🙁
Ta ditt förnuft till fånga och köp SE 😉
Vi säljer minst 2 SE för varje Nokia, och det med all rätt. SE har fått in två RIKTIGA fullträffar på Nokia nu, först T610 som fortfarande är grym, och nu K700i som garanterat kommer bli en storsäljare.
September 8, 2003
MrWeizel wrote: [quote=Pierre C]Kan någon leta upp den i midi tror ni? Jag vill ju också ha den men skitnokia tar inte wav eller mp3 🙁
Ta ditt förnuft till fånga och köp SE 😉
Vi säljer minst 2 SE för varje Nokia, och det med all rätt. SE har fått in två RIKTIGA fullträffar på Nokia nu, först T610 som fortfarande är grym, och nu K700i som garanterat kommer bli en storsäljare.
Jo Nokian (7250i) var ett felköp 😛 , fast jag vill inte lägga pengar på en mobil..
Hur som helst.. vet någon vart jag kan får tag i "signalen" i MIDI-format??
January 28, 2003
Pierre C wrote: Jo Nokian (7250i) var ett felköp 😛 , fast jag vill inte lägga pengar på en mobil..
Hur som helst.. vet någon vart jag kan får tag i "signalen" i MIDI-format??
Du är INTE den första som säger det om den telefonen :bgrin:
Kan du inte konvertera i något gulligt program??
July 14, 2003
Z1010 wrote: Fan måste ni härma mig, det ska bara vara jag som ska ha den som ringsignal till min Sony Ericsson Z1010 och i MP3-format 🙂
Jag har redan en i min tel sedan några månader, fast den är mer "äkta" än det där nintendo blippet till wav-fil.. + att en gubbe börjar snacka med lite sprak och skit till
July 10, 2004
Ingen som kan fixa till den där WAV-filen så att den går att köras på min mobiltelefon? Eller om någon kan få den i bättre kvalité som MP3-format stroleken har ingen betydelse bara den blir bra, sen vore det underbart om någon kunde göra göra så att det blir längre tid mellan själva trudelutten typ vid varje signal som går fram då ska den börja låta igen...
Vore den personen evigt tacksam om den personen vill hjälpa mig...
EDIT: Det verkar vara så att det är fel på WAV-filen den känns iaf inte igen av programmet "WawTrim".
July 10, 2004
MrWeizel wrote: Alltså, är du helt handlingsförlamad eller?
Bara att spela in X antal sekunder tystnad efter själva ljudet så vips är det fixat...
Okej vilket program kan man göra det i? Och snälla skriv vilket program endast inte va fan kan du ingenting det är väl bara att googla lite...
1 Guest(s)