February 8, 2005
Jag undrar om det är någon här som går i polishögskolan och med vilka betyg gick ni in med?. det andra är vad får ni läsa där och vad går ni igenom såsom lektioner,tester?. jag har studerat polishögskolans hemsida och fått en del information men nu vill jag veta hur det är i skolan och hur ni utvecklas till en förberedd yrkes polis. vad läser ni mest och vad inriktar ni er som mest på?. roligt om nån som går i polishögskolan kan redovisa en liten sammanfattning om hur det är där och vad ni gör.
Tack på förhand.
September 23, 2004
Pteryx wrote: Jag undrar om det är någon här som går i polishögskolan och med vilka betyg gick ni in med?. det andra är vad får ni läsa där och vad går ni igenom såsom lektioner,tester?. jag har studerat polishögskolans hemsida och fått en del information men nu vill jag veta hur det är i skolan och hur ni utvecklas till en förberedd yrkes polis. vad läser ni mest och vad inriktar ni er som mest på?. roligt om nån som går i polishögskolan kan redovisa en liten sammanfattning om hur det är där och vad ni gör.
Tack på förhand.
Varför känner jag oro för framtiden när folk på NH allmänt frågar om polisskola??
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
November 27, 2003
Pteryx wrote: får man undra varför då? varför ska du lämna landet?
Låååååååååååååååååång historia, men det grundar sig nog mest i att det inte är svenskt blod som flyter genom ådrorna 😉
Finns även mycket jag finner tveksamt med det svenska samhället, men det är mina högst personliga åsikter som vi nog inte ska vädra i denna tråd 😉
//Andreas
March 21, 2003
Delph1 wrote: [quote=Pteryx]får man undra varför då? varför ska du lämna landet?
Låååååååååååååååååång historia, men det grundar sig nog mest i att det inte är svenskt blod som flyter genom ådrorna 😉
Finns även mycket jag finner tveksamt med det svenska samhället, men det är mina högst personliga åsikter som vi nog inte ska vädra i denna tråd 😉
//Andreas
"You see gay ppls hearts don't pump blood like yours and mine , but a thick oile that goes thru there rutten vains...." / South park / mr garrison ... 😛
November 27, 2003
Farbror wrote: [quote=Delph1][quote=Pteryx]får man undra varför då? varför ska du lämna landet?
//Andreas
"You see gay ppls hearts don't pump blood like yours and mine , but a thick oile that goes thru there rutten vains...." / South park / mr garrison ... 😛
:bgrin:
//Andreas
November 10, 2003
tror att man haft en ganska mobbad tillvaro om man vill bli polis.
Captain_Anarchy sa det som jag inte hann säga.
nej, tack inga fler poliser, bättre förebygga brottsligheten och effektivisera de poliser vi har.
svenska poliskåren/åklagarna/domarna/anstalterna och rövarna som kallar sig advokater e nog de sämsta i världen, även u-länder inräknat.
October 31, 2003
Ligger inte problemet i att det bara anställs folk efter samtal med nån intagningsnämnd(jag tror det går till så) Därför är polisen ineffektiv, de antar ju bara snälla trevliga blonda svenskar med släkt inom polisen. Och dom vet la för fan inte hur man snor en kärra sent en fredag natt eller blir av med 300l hembränt man just kommit över. Dom famlar i ett hav av okunnighet(om det är möjligt).
1 Guest(s)