September 18, 2001
July 21, 2001
dansar som fan kom ihåg på kompisens student, förra året alltså, så hade vi på oss hela kostymer och finskor.. dansade i 5 timmar.. f-ns va svettigt och f-nistiskt ont man hade i fötterna vill jag lova!!
men man dansar ju ofta bättre (iaf vad man själv tycker) och MYCKET längre när man är full..
//Christian
June 3, 2001
Föredrar att gå till en pubb, dricka öl och prata i goda vänners lag. Gillar inte att dansa, 70% av dom på dansgolven kan inte dansa och det ser rent ut sagt förbaskat illa ut. Värst e killarna, många står och gungar som zombies och viftar med armarna som om dom höll på att drunkna. 😀
Sedan när dom blivit fulla står dom och gnider sig mot tjejer som prompt av-visar dom (men det märker dom inte, tror att dom är snygga gudar på golvet). Så jag står oftast brdvid dansgolvet och myser åt den patetiska synen och har inga planer på att förlöjliga mig själv. 😛
July 21, 2001
On 2001-09-30 14:24, totto wrote:
Föredrar att gå till en pubb, dricka öl och prata i goda vänners lag. Gillar inte att dansa, 70% av dom på dansgolven kan inte dansa och det ser rent ut sagt förbaskat illa ut. Värst e killarna, många står och gungar som zombies och viftar med armarna som om dom höll på att drunkna. 😀
Sedan när dom blivit fulla står dom och gnider sig mot tjejer som prompt av-visar dom (men det märker dom inte, tror att dom är snygga gudar på golvet). Så jag står oftast brdvid dansgolvet och myser åt den patetiska synen och har inga planer på att förlöjliga mig själv. 😛
antagligen ser man löjlig ut för de som står brevid, speciellt när man är på örat, men du måste förstå två enkla saker..
de som finns på golvet och dansar tycker inte att de andra som dansar ser löjliga ut.. de som dansar är liksom en grupp på nåt sätt.. man tittar istället snett på de som inte ens vågar gå upp på golvet, inte ens försöka..
sen har jag testat båda och jag kan ju säga att man får nåt, om det är det man är ute efter då, 100% fler ggr på dansgolvet än i puben brevid ett dansgolv.. iaf när man kollar på kvallitet
PS. just det.. man har 110% roligare på dansgolvet också.. blir lätt lite segt när man står brevid DS.
//Christian
[ Detta Inlägg ändrades av: Slampa den 2001-09-30 14:50 ]
September 15, 2001
April 26, 2001
On 2001-09-30 14:24, totto wrote:
håller me
September 2, 2001
Vilken ball tråd... diskuterade just detta med kompisarna man var ute med igår... dom vägrade sätta sin fot på dansgolvet... dom anser att det är fjantigt... OK för att kanske inte alltid är världens bsäta musik... men vad ska man annans göra då? Bara hänga i baren? Nej.. då är man fattig dagen efter... Bara stå o spana ut över dansgolvet då? Nej, det ser desperat ut ju...
men det är upp till var och en att bestämma över sig själv.. och det är ju tur det
1 Guest(s)