July 1, 2001
September 12, 2001
On 2001-10-02 22:40, Gorgeous-George wrote:
*host*
Jo jag läser Harry Potter....
Fast på engelska så det inte ska kännas så mycket barnbok. Har kommit igenom halva andra boken.
Men den är rätt spännande faktiskt och väldigt fantasifull.
Rekommenderas till alla !
Inget att skämmas över..rätt så bra böcker..
June 18, 2001
On 2001-10-02 22:23, skiroy wrote:
Douglas adams..självklart..har läst Tolkien som ju e svinbra..sedan finns ju dostojevski men det kanske e för tungt för ett gäng datanördar.sedan kommer Karin boye,Hjalmar gullberg,Nils ferling,Dan andersson..ja om ni vet vilka dom är!?!?
Såklart... Ferlin heter han iofs.
On 2001-10-02 22:43, skiroy wrote:
On 2001-10-02 22:40, Gorgeous-George wrote:
*host*
Jo jag läser Harry Potter....
Fast på engelska så det inte ska kännas så mycket barnbok. Har kommit igenom halva andra boken.
Men den är rätt spännande faktiskt och väldigt fantasifull.
Rekommenderas till alla !Inget att skämmas över..rätt så bra böcker..
Ehm..jojo...
June 13, 2001
Bwah ...
HArry potter..... vad kan man säga:....
Ush och tvi ...
Ett desperat försök att göra fantasy böcker för minderåriga....
När en potterfantast sätter sig och läser en av Tolkiens verk och springer till sin mamma och frågar varför den snälla, talande ugglan med hatt, och varför pojken med trollpinnen inte är med...då har det gått för långt.
Bä bä vita lamm ...är vad jag tycker om harry potter....jämrans massproducerat junk helt enkelt....
(vi måste få barnen att läsa mer böcker, dom spenderar alldeles för mycket tid framför "Datan" och spelar "tvspel"....)
"hrm...LOL 🙄 "
May 15, 2001
Hrmm... Potter, har läst böckerna både på Svenska och Engelska. Måste säga att Engelskan knäcker det svenska språket i litteratur! Men De bästa böcker jag någonsin läst är Tolkiens mästerverk: Lord of the rings! Dom böckerna på engelska är mumma!
Hade sån tur att jag på loppis fick tag på signerade böcker!!! Vart lite skum på dem och gick till en antikvitets handlare eller nått i den stilen och frågade angående dem, han värderade dem till 20000 😀
September 15, 2001
June 18, 2001
On 2001-10-05 14:42, Malfunction wrote:
Hrmm... Potter, har läst böckerna både på Svenska och Engelska. Måste säga att Engelskan knäcker det svenska språket i litteratur! Men De bästa böcker jag någonsin läst är Tolkiens mästerverk: Lord of the rings! Dom böckerna på engelska är mumma!
Hade sån tur att jag på loppis fick tag på signerade böcker!!! Vart lite skum på dem och gick till en antikvitets handlare eller nått i den stilen och frågade angående dem, han värderade dem till 20000 😀
Vad vill du ha för dem?
1 Guest(s)