September 15, 2001
June 8, 2001
Kanske borde själv skriva vad jag läser eftersom jag la upp denna poll.
Dean R. Koontz, första författaren som drog in mig in i böckernas värld. Han har skrivit minst 3 riktigt bra böcker, och några inte lika bra...
Dessa 3 bra är: Skymningögon, Nattfrossa, Väktare.
Läser även en del A.C. Clarke. Ska börja läsa "Sagan om ringen" eftersom jag tror böckarna kommer att överglänsa filmen rätt så enkelt. Ska även börja med Douglas Adams, Isaac Asimov mm. Tanken är att återgå till det normala läsningshastighet, dvs en roman i veckan.
Pollen är också för att få tips om vad andra läser för att få bra tips, så därför ser jag fram emot att fler postar vad dom läser 😀
[ Detta Inlägg ändrades av: Kaleid den 2001-10-05 23:05 ]
July 3, 2001
Jag gillar läsa böcker som filmer är baserade på som tex Alex Garland, han har skrivit The Beach bla men har andra bra böcker. Thomas Harris som skrev Hannibal. Läsa är kul, man måste få lite stimulans, inte bara titta på film. Jag borde verkligen läsa mer böcker men det tar ju sin tid att läsa, men det är avkopplande.
3 Guest(s)