May 9, 2001
Lustigt nog, inga alls. Varför lustigt? Jo, jag använder inget virusskydd i min dator. Har aldrig haft eller fått något virus i mina datorer.
Intel PIII 866MHz|ThermoEngine V60-4210 kylfläns|Intel E815EEA|512Mb PC133 RAM|1st IBM 30Gb 1st Seagate 60 Gb HD|CL GeForce 2 GTS|Plextor 16/10/40 brännare|SB Live Platinum|Win XP RC1 och 2000 Server|Chieftec DA-01B-D Dragon FullTower Black|9 fläktar
[ Detta Inlägg ändrades av: rsastin den 2001-11-27 18:04 ]
September 7, 2001
October 9, 2001
Hade att jobbigt virus för några år sedan.
(Win 3.11)
Var ute i DOS och NC (norton commander om nån kommer ihåg) och då fanns en katalog (INTE MAPP) som hette nåt lustigt. I den fanns sedan alla kataloger som låg under C:
Gick jag sen in i samma katalog igen låg c: där igen. o så fortsatte det. Så jag provade att ta bort katalogen och mycket riktigt försvann allt på c:
Inte LOL.
En kompis fick också CIH och det pajade hans moderkort. Jag hade CIH veckan innan men det var bara de senare och mer avancerade versionerna som förstörde moderkort. 😀
September 2, 2001
September 2, 2001
December 19, 2000
On 2001-11-28 11:48, LANmover wrote:
Hade att jobbigt virus för några år sedan.
(Win 3.11)
Var ute i DOS och NC (norton commander om nån kommer ihåg) och då fanns en katalog (INTE MAPP) som hette nåt lustigt. I den fanns sedan alla kataloger som låg under C:
Gick jag sen in i samma katalog igen låg c: där igen. o så fortsatte det. Så jag provade att ta bort katalogen och mycket riktigt försvann allt på c:
Inte LOL.
Det där är _INGET_ virus!! Cross-linked files heter fenomenet...Kör en batch-fil (.bat) såhär:
"mkdir c
cd c
test.bat"
Och spara som test.bat... sen när du kör den, så får du med otur (om du kör DOS) formatera om...
1 Guest(s)