October 18, 2004
jag har haft bland de värsta björk/gråbå/timotejj pollen allergier man kan han... kunde absolut inte gå barfota på gräs osv.. fick gå och ta 3 sprutor en gång i veckan i 1.5 år, sen en gång varannan vecka nån månad och slutligen en gång i månaden i 3 år... Nu har jag blivit mycket bättre men är fortfarande allergisk... men ångrar inte allt jag fick offra för att orka med dom sprutorna...
Dock bara extremfall som blir erbjudna det för att det är så dyrt.
Också hört att dessa kortisonsprutor inte är bra.
March 14, 2004
Drinitiev wrote: jag har haft bland de värsta björk/gråbå/timotejj pollen allergier man kan han... kunde absolut inte gå barfota på gräs osv.. fick gå och ta 3 sprutor en gång i veckan i 1.5 år, sen en gång varannan vecka nån månad och slutligen en gång i månaden i 3 år... Nu har jag blivit mycket bättre men är fortfarande allergisk... men ångrar inte allt jag fick offra för att orka med dom sprutorna...
Dock bara extremfall som blir erbjudna det för att det är så dyrt.
Också hört att dessa kortisonsprutor inte är bra.
Blev erbjuden att ta detta för typ 5-6 år sedan. Men tackade nej. Gick på mediciner några år och nu räcker det med lite piller per dag bara.
March 19, 2003
Pillrerna hjälpte inte mig nått förra året så jag tog bestluten att slippa helvettet i år.
Snörvla dygnet runt och ha fina röda ögon.
Känner fortfarande av att jag tog sprutan, känns som att man har som ett blåmärke ungefär.
Det som var lite kul med sprutan var att den dödade min allergi mot äpplen, morötter osv också. 🙂
1 Guest(s)