July 11, 2002
åååååååå fyfan!!
kan inte fatta varför man gör sådan smörja!
asså sånna grupper håller aldrig i längden splittras bara efter ett par år.
varför kan ingen kanal gör ett program för ungdommar/barn som är intresserade av data/spel.. göra reportage, recensera spel, hårdvara eller besöka olika lan och så vidare.
ungefär som fd sajber .. fast längre och ha me lite udda grejjer.
och vem fan vill kolla på popstars,eller små stjärnorna.??
.....
nån som håller med?
May 10, 2002
håller med dig "smirre" 😛 men seriöst, förr i tiden så såg man ju på sajber och det var ju ett relativt bra program, för asså, sverige ska ju va väldigt it av sig så ett program som du beskrev det skulle va perfekt, dock så vet jag inte vilken kanal som då skulle sända det.. tycker att dom flesta kanalerna bara är skit just nu så.. ja SVT skulle nog va det främsta alternativet
January 19, 2002
På dansk TV har de ett program som jag tror heter "troldspejlet".
Här testar och och utvärderar de spel och ibland även en och annan film. (de visade t.ex en kanonbra bakom kulisserna för sagan om ringen.)
Om någon kanal kunde göra ett program som kombinerar ett urval av spelrecensioner och hårdvarutester så skulle många glädjas med mig.
May 10, 2002
Smirnoff: JA! herregud Wimans är sjukt skoj, och så bästa spel testerna för tillfället. kommer det nån ny wimans säsong? nån som vet?
kottetrance: men fyfaen, satt och spydde typ, exakt precis på pricken! typ hade dom kortat ner ricki lake, dubbat det till svenska, och.. ja inge mer, så hade man haft hannah! SÅ SJUUUUUUUUUUUUKT jeffla dåligt har jag aldrig sett förrut.. ett "BLÄÄÄ OVERKILL RIPP-OFF!!!!" sitter där den ska 👿 👿
Voodoozzz: Så som det ser ut nu så kan man inte kalla sverige en it-nation precis känns det som, men håller med att det skulle va bra, så slipper man glo efter nyheter på internet 24/7
May 9, 2001
Ja, ZTV och MTV är ju för typ "fjortisar". Har kollat på MTV för ett par år sedan innan det ballade ur. Kan ju inte påstå att det är Music Television längre. Det är väl bara runt 20% musik i dagsläget, enligt en polare som har MTV på som "bakgrundsmusik" när han är hemma och fnular.
Wimans är väl det töntigaste programmet jag sett. Speciellt killen som brukar sitter i soffan. Enda bra med programmet är de 5 minutrarna de testar spel.
August 20, 2001
Sverige = IT-nation... tillåt mig skratta.. moahhaha! 😉
Man var på god väg med "Bredband åt alla"... Sedan sabbade man det genom att ta det billiga alternativet och låta Telia masslansera Telia ADSL... (vilket inte är "äkta" bredband)...
Sajber va ju bara bäst... blandning av seriösa och oseriösa inslag och Troldspejlet på dansk tv är också bra...
Det på BBC (eller var det nu går) har jag sett några gånger och det är ganska bra... men man har ju ingen aning när det går...
Såja... då har man fått sagt sin mening då 😉 hehe
2 Guest(s)