Porr porr porr...|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Porr porr porr...
ilg@dd
Ljungaverk
Member
Medlem
Forum Posts: 10810
sp_UserOfflineSmall Offline
1
June 25, 2008 - 3:40 pm
sp_Permalink sp_Print

Visst, lite porr kan vara trevligt ibland, men nästan 2 fulla sidor med skitlänkar??
:cy:

ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD

Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz

Niklas.Andersson
Almost a full-blooded keyboard-warrior
Medlem
Forum Posts: 164
1195996
June 25, 2008 - 3:42 pm
sp_Permalink sp_Print

första tanken var först

HAR HAN OCKSÅ FÅTT VIRUS!

sen när jag läste länken porr porr porr hahaha

ilg@dd
Ljungaverk
Member
Medlem
1195998
June 25, 2008 - 3:44 pm
sp_Permalink sp_Print

Niklas.Andersson wrote: första tanken var först

HAR HAN OCKSÅ FÅTT VIRUS!

sen när jag läste länken porr porr porr hahaha

Näe för fasen, ser ingen mening med att klicka på nån av dessa länkar. Började smått bli orolig för mitt eget forum, men där har inget hänt ännu iaf.

ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD

Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz

Jonatan Hertzberg
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1706
1196004
June 25, 2008 - 4:39 pm
sp_Permalink sp_Print

Ja det ante mig att du var tvungen att posta en tråd ang botar. Gör det dig lyckligare i livet när du sitter och trollar på forumet och uppar din postcount?

Ärligt talat, när du skriver dumma inlägg och blir överkörd av halva forumet OK, då är det åtminståne komiskt att läsa, men när du bara sitter och spammar om något som admin och mods redan är medvetna om är det ju bara irriterande.

skiroy
Member
Medlem
Forum Posts: 7809
1196005
June 25, 2008 - 4:48 pm
sp_Permalink sp_Print

Joni wrote: Ja det ante mig att du var tvungen att posta en tråd ang botar. Gör det dig lyckligare i livet när du sitter och trollar på forumet och uppar din postcount?

Ärligt talat, när du skriver dumma inlägg och blir överkörd av halva forumet OK, då är det åtminståne komiskt att läsa, men när du bara sitter och spammar om något som admin och mods redan är medvetna om är det ju bara irriterande.

Ungefär så... 😉

PM:a mig förresten och berätta mer om din hoj för helsike! 😀
Eller adda mig på MSN.

ilg@dd
Ljungaverk
Member
Medlem
1196006
June 25, 2008 - 4:48 pm
sp_Permalink sp_Print

Joni wrote: Ja det ante mig att du var tvungen att posta en tråd ang botar. Gör det dig lyckligare i livet när du sitter och trollar på forumet och uppar din postcount?

WoW, skulle det där föreställa en åthutning eller nått? Kanske snarare en illa dold provokation.
"dumma inlägg och blir överkörd av halva forumet"
Måste ha missat en hel del ser jag, är du så där patetisk eller har du fått hjälp med ditt inlägg?
"Halva forumet" i ditt tolkande torde innebära Dehman och Macrus i samlad tropp.

*Edit*
Angående min postcount så skiter jag ganska rejält i vad för siffra som står där, nån admin kanske kan skriva över en rejäl summa på dej ifall du nu anser postcounten intressant.

Dehman
Member
Medlem
Forum Posts: 7340
1196008
June 25, 2008 - 4:54 pm
sp_Permalink sp_Print

ilg@dd wrote: Näe för fasen, ser ingen mening med att klicka på nån av dessa länkar. Började smått bli orolig för mitt eget forum, men där har inget hänt ännu iaf.

Forum med 39 användare där senaste inlägget skrevs för 12 dagar sedan är attraktiva har jag hört!

ilg@dd
Ljungaverk
Member
Medlem
1196011
June 25, 2008 - 5:00 pm
sp_Permalink sp_Print

Dehman wrote: Forum med 39 användare där senaste inlägget skrevs för 12 dagar sedan är attraktiva har jag hört!

Attraktivt för spambotar, precis som alla andra php-forum.. Det är för övrigt inte meningen att det skall vara speciellt många användare där iom att det sedan typ 1 år inte används till vad det var menat för.
(Antar att det är http://www.gunnarsson.biz/bbb du kikat på.)

BarateaU
Member
Medlem
Forum Posts: 4597
1196013
June 25, 2008 - 5:28 pm
sp_Permalink sp_Print

Vi hade lite problem med det också fast vi kör punbb.
Fast de var bara lite latighet då vi körde utan email verifikation ett tag.

Andreas Galistel
Member
Medlem
Forum Posts: 16287
1196023
June 25, 2008 - 6:04 pm
sp_Permalink sp_Print

Det finns redan en tråd i Feedback-forumet angående den pågående spammen.

* låst *

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 323
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL