June 4, 2004
Ska skaffa "porrbelysning" under sĂ€nger, vilken fĂ€rg? Ăr inne pĂ„ rosa, rĂ€tt porrigt! đ
Men frÄgan Àr den:
Ska man nu skaffa detta sĂ„ mĂ„ste man nĂ€stan köra det pĂ„ 12V. Man kan ju köpa en adapter pĂ„ Claes Ohlson för 130kr och belysningen, det fungerar la med sĂ„dan man har i datorn...? Eller? SĂ„dana dĂ€ra 30 centimeters, lysande stavar! đ
NĂ€r man sedan införskaffat detta, hur F*N ska man koppla ihop det? RĂ€cker det med att skala upp sladden som kommer frĂ„n adaptern och sedan fĂ„ ihop den med sladdarna frĂ„n den inköpta ljuskĂ€llan? đ
July 18, 2003
FÄr jag frÄga varför i helvete du vill ha rosa ljus under sÀngen? Ska det vara porrigt sÄ Àr det vÀl speglar i taket som gÀller lr?
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal nÀr man slutar att leka"
August 22, 2001
whak wrote: Jag har speglar pÄ hela vÀggen framför sÀngen.
SÄ om man kör doggystyle sÄ ser man brudan och sig sjÀlv framifrÄn. Runt hela spegelvÀggen har jag röd belysning. Riktigt lÀckert mÄ jag sÀga.
LĂ„ter som om du har en avancerad make up-spegel som finns i skĂ„despelarnas loger. Ska genast varna alla jag kĂ€nner för att bege sig till Hedemora... đ
November 29, 2003
Vaniljflickan wrote: ] LĂ„ter som om du har en avancerad make up-spegel som finns i skĂ„despelarnas loger. Ska genast varna alla jag kĂ€nner för att bege sig till Hedemora... đ
Det Ă€r 2x3st speglar. đ
Dina tjejkompisar Ă€r mer Ă€n vĂ€lkommna att inspektera speglarna. đ
November 27, 2003
Popeye wrote: [quote=Delph1]Life-size bild pÄ dig sjÀlv i string och cowboyhatt ?
//Andreas
Ăöh, jag vill ha lite porrigt som tjejer gillar (om de nu gör det), inte nĂ„gon amerikansk-Texas-gayskit! đ
Pffft, inget Ă€r sĂ„ sexigt som lite sjĂ€lvförtroende đ
//Andreas
Popeye wrote: [quote=Delph1]Life-size bild pÄ dig sjÀlv i string och cowboyhatt ?
//Andreas
Ăöh, jag vill ha lite porrigt som tjejer gillar (om de nu gör det), inte nĂ„gon amerikansk-Texas-gayskit! đ
Vad fÄr dej att tro att tjejjer gillar rosa lyse under sÀngen??
Du lÀr antagligen bara fÄ nÄn pik för att dammtussarna syns mer dÄ..Sexfaktor=0 gissar jag..
[-X
*Edit*
Kan vÀl iofs vara okej om du Àmnar spela in nÄgon gladporris al'a danmark.."Damerne Jensen, foer faen"..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - NĂ„gra TB HDD
Inte sÄ flitig besökare pÄ forum numera, intresset för hÄrdvara och datorer har minskat rejÀlt. Mer om mej pÄ min SD-kritiska blogg pÄ: http://www.christer.gunnarsson.biz
May 17, 2004
whak wrote: [quote=Vaniljflickan]] LĂ„ter som om du har en avancerad make up-spegel som finns i skĂ„despelarnas loger. Ska genast varna alla jag kĂ€nner för att bege sig till Hedemora... đ
Det Ă€r 2x3st speglar. đ
Dina tjejkompisar Ă€r mer Ă€n vĂ€lkommna att inspektera speglarna. đ
:)R
vÀlden bÀsta raggnings replik gÄr till... Vaniljflickan dÄ hennes nÀrvaro i det hÀr forumet fÄr vem som hÀllst att skriva de mÀst makalösa saker!
August 21, 2001
Hmm.. jag vet inte jag.
Speglar och neonbelysning inne i sovrummet.. Ăr inte sĂ€ker, men jag tror det fungerar bĂ€ttre att bara tĂ€nda lite levande ljus faktiskt. Fast vad vet jag.. Sist jag kollade sĂ„ var jag fortfarande kille.. och ingen kille kan nĂ„gonsin veta hur en tjej tĂ€nker..
August 22, 2001
Vitamin-C wrote: Vaniljflickan dÄ hennes nÀrvaro i det hÀr forumet fÄr vem som hÀllst att skriva de mÀst makalösa saker!
SÄ om jag inte vore hÀr sÄ skulle ni helt plötsligt skriva förstÄndiga inlÀgg alltsÄ?
Edit: Speglar och rosa neonljus Àr iallafall inte my trend in taste.
September 12, 2001
Vaniljflickan wrote: [quote=Vitamin-C]Vaniljflickan dÄ hennes nÀrvaro i det hÀr forumet fÄr vem som hÀllst att skriva de mÀst makalösa saker!
SÄ om jag inte vore hÀr sÄ skulle ni helt plötsligt skriva förstÄndiga inlÀgg alltsÄ?
Edit: Speglar och rosa neonljus Àr iallafall inte my trend in taste.
Det Ă€r ju du som svarar för dom förstĂ„ndiga inlĂ€ggen. đ
1 Guest(s)