August 7, 2001
Dry_Ice wrote: [quote=azN-][quote=Dry_Ice][quote=fastbullit]Dry_Ice, Vadå mardrömmar varje natt om man ska ligga och stirra upp på den hemska bilden..
tsss... jag ligger ju självklar överst så det är bara tjejerna som ser den 😀
tjejerna?
Ja, t.om i plural. Tjejerna brukar komma i flockar när dem ser bilden.
Helga och Barbara(som t.o.m är uppblåsbar) då eller?
Till topic då... Någonting som är porrigt är dämpat ljus från diverse julpynt.
August 22, 2001
jonte_power wrote: tror mer på ett fint inrett rum med dimmad belysning och tända ljus. Det ska vara stilrent men ända väldigt varmt och mysigt inrett...
Det är ganska inne med naturfärger, t ex beige, vitt och brunt eller vitt, mellanbrun-körsbärSpegelvägg och neon ljus känns för mycket 80-tal.
Det är som att ha stora affirscher på pamela och ett par monster PA högtalare och golvmattan i stil med bilbana är inte att förglömma 😉vanliljflickan.. va säger du om den?
Natur låter trevligt 🙂
December 24, 2002
Vaniljflickan wrote: [quote=jonte_power]tror mer på ett fint inrett rum med dimmad belysning och tända ljus. Det ska vara stilrent men ända väldigt varmt och mysigt inrett...
Det är ganska inne med naturfärger, t ex beige, vitt och brunt eller vitt, mellanbrun-körsbärSpegelvägg och neon ljus känns för mycket 80-tal.
Det är som att ha stora affirscher på pamela och ett par monster PA högtalare och golvmattan i stil med bilbana är inte att förglömma 😉vanliljflickan.. va säger du om den?
Natur låter trevligt 🙂
Grabbar, det ser ut som att jag vann den här gången...
August 9, 2005
jonte_power wrote: [quote=Vaniljflickan][quote=jonte_power]tror mer på ett fint inrett rum med dimmad belysning och tända ljus. Det ska vara stilrent men ända väldigt varmt och mysigt inrett...
Natur låter trevligt 🙂
Jag håller med Vaniljflickan jag med. Bäst smak hittills, jonte.
Menar du levande ljus när du säger tända ljus så blir det ännu fler pluspoäng. ; )
December 24, 2002
Darakir wrote: [quote=jonte_power][quote=Vaniljflickan][quote=jonte_power]tror mer på ett fint inrett rum med dimmad belysning och tända ljus. Det ska vara stilrent men ända väldigt varmt och mysigt inrett...
Natur låter trevligt 🙂
Menar du levande ljus när du säger tända ljus så blir det ännu fler pluspoäng. ; )
haha.. det e klart... levande ljus....
July 4, 2003
jonte_power wrote: [quote=Darakir][quote=jonte_power][quote=Vaniljflickan][quote=jonte_power]tror mer på ett fint inrett rum med dimmad belysning och tända ljus. Det ska vara stilrent men ända väldigt varmt och mysigt inrett...
Natur låter trevligt 🙂
haha.. det e klart... levande ljus....
Alltid Redo !
"There's no such thing as a free lunch"
"Because I am the Only Gay in the Village" - Little Britain
3 Guest(s)