July 18, 2003
Lite surt att jag bara har modem :/ funkar inte för bra!
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
July 18, 2003
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Vladde börjar inte sända förräns kring ett inatt, hmm. bra tidpunkt att ringa folk en tisdagskväll va?
Hehe, det är inga problem för mig, jag är ändå vaken. Men min mor och far lär ju bli lite bittra, men jag tror inte att de ringer till mig!
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
February 12, 2002
*blitz* wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-]Vladde börjar inte sända förräns kring ett inatt, hmm. bra tidpunkt att ringa folk en tisdagskväll va?
Hehe, det är inga problem för mig, jag är ändå vaken. Men min mor och far lär ju bli lite bittra, men jag tror inte att de ringer till mig!
Han börjar nu. 😀
Du får hälsa från isse om de gör det så folk tror jag har kompisar
March 19, 2003
Krqagyzzz wrote: bara en massa musik juh.. btw betalar radiosänderen´något till STIM lr behöver man inte det om man sänder via nätet.. borde ju inte vara så
STIM är väll själva sända radio över nätet grejen.
Just nu håller nån kärring på att tjata på han som sänder att det är olagligt att ringa folk och att hon ska skicka STIM på dem.
February 21, 2003
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Förresten, ingen som är med mig å startar en insammling så att vladde kan fortsätta med livesamtalen? 😕
Äh, räcker det inte med att han jävlas med folk, ska han ha betalt också? Nej, min veckopeng (Om jag hade en) skulle gå oavkortat till godis och ingen Vladde.
February 12, 2002
Twinsen wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-]Förresten, ingen som är med mig å startar en insammling så att vladde kan fortsätta med livesamtalen? 😕
Äh, räcker det inte med att han jävlas med folk, ska han ha betalt också? Nej, min veckopeng (Om jag hade en) skulle gå oavkortat till godis och ingen Vladde.
Inte ska han ha betalt, bara det att hans päron börjat klaga över teleräkningen så han kan inte fortsätta om det inte går runt..
Å så länge det inte är mej han jävlas med så hurrar jag bara på...
February 12, 2002
Gå in å lyssna nu så det blir mer lyssnar siffror, han ska göra ett undantag ikväll!
1 Guest(s)