February 3, 2003
Haha har tur som är släkt med admin till porrigt 😛
Till alla som undrar varför dom inte kan regga sig:
Porrigt är upplagt så att det ska vara balans mellan antalet tjejer och killar. Med 100 personers marginal. Så det är bara att försöka hela tiden. Sidan ökar som fan.
Till dom som är medlemmar heter jag LorD_Kvadd på porrigt. Gå gärna in och skriv, även om jag inte är så aktiv 😛
IRC server: irc.porrigt.se
IRC kanal : #porrigt.se
IRC radiokanal : #radioporrigt
February 12, 2002
LorD_Kvadd wrote: Haha har tur som är släkt med admin till porrigt 😛
Kanske jag kan smöra lite för dig så kanske vi kan ordna nått.. VIP tror jag skulle göra sig bra i min porrlya.. 🙄
Ganska smart,, åsså alla killar som vill in drar ju dit en tjej för att kunna regga sig.. ( de som har tjejkompisar då vill säga 🙄 )
February 12, 2002
LorD_Kvadd wrote: Kråkan : Nej 😛 haha smöra inte för mig..Du lär inte få det iaf 😛
Så du menar att jag skrev ett gästboksinlägg åt dig i onödan? :arg:
Motivering:
1. Har skaffat in många nya tjejer ( så att killkopisar ska få plats, men hör inte hit )
2. Gör reklam för porrigt radion här mm.
3. Hjälpt en porrigt medlem i nöd med matten i 3 timmar.
4. fixar nya medlemmar på lunar.. 🙄
5. Alltid trevlig å svarar på allt, beter sig artigt å alltid med en kvick kommentar.
6. Kan få Gueno att slicka din rumpa.. 😀
7. Jag är alla på NH's idol. 8)
8. Öppen för förslag...
Var det smörat nog,, eller funkar det inte?
February 3, 2003
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=LorD_Kvadd]Kråkan : Nej 😛 haha smöra inte för mig..Du lär inte få det iaf 😛
Så du menar att jag skrev ett gästboksinlägg åt dig i onödan? :arg:
Motivering:
1. Har skaffat in många nya tjejer ( så att killkopisar ska få plats, men hör inte hit )
2. Gör reklam för porrigt radion här mm.
3. Hjälpt en porrigt medlem i nöd med matten i 3 timmar.
4. fixar nya medlemmar på lunar.. 🙄
5. Alltid trevlig å svarar på allt, beter sig artigt å alltid med en kvick kommentar.
6. Kan få Gueno att slicka din rumpa.. 😀
7. Jag är alla på NH's idol. 8)
8. Öppen för förslag...
Var det smörat nog,, eller funkar det inte?
Tyvärr 😛 haha det är inte jag som sätter VIP 😛 all kiss ass får gå till admin om du nu känner för det 😛 haha
February 12, 2003
LorD_Kvadd wrote: [quote=x-per]LorD_Kvadd jag har försökt i flera månader men det går inte regga sig!
jo det går 🙂 det är bara den marginalen som gäller...måste ha tur 😀
Ok så om ungefär hur många månader till dröjer det innan jag
kan räkna med att bli medlem? 3-4 månader =)
1 Guest(s)