February 12, 2002
LorD_Kvadd wrote: neej inte vad jag vet...vete fan vem hon var först när man såg henne..kommer bara ihåg att hon fanns på IRC när du sade hennes namn...Vadå bara stönar hon?!?!
Nä hon pratar en massa också,, med sexig röst...
Har ganska mycket att komma med faktiskt.. 😀
Vad menar du med "vete fan vem hon var först när man såg henne.." ?
February 4, 2003
Har Radioporrigt på ibland när jag typ är ute i trädgården och degar. Högt som fan.
Rikigt otäckt när hon börjar stöna och jag sitter ute, och mina grannar dessutom. Speciellt eftersom jag bor 100 meter från gymnasiet så brukar man få ett par blickar på sig 😛
February 12, 2002
smurfen87 wrote: Har Radioporrigt på ibland när jag typ är ute i trädgården och degar. Högt som fan.
Rikigt otäckt när hon börjar stöna och jag sitter ute, och mina grannar dessutom. Speciellt eftersom jag bor 100 meter från gymnasiet så brukar man få ett par blickar på sig 😛
Hade på det ganska sent en kväll,, lagom högt,, så slutade den lungna låten å flickan börjar stöna högt å skrika diverse uppkåtande meningar..
Det var lite genant,,,,,, men samtidigt sååååå trevligt.. 😀
February 3, 2003
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=smurfen87]Har Radioporrigt på ibland när jag typ är ute i trädgården och degar. Högt som fan.
Hade på det ganska sent en kväll,, lagom högt,, så slutade den lungna låten å flickan börjar stöna högt å skrika diverse uppkåtande meningar..
Det var lite genant,,,,,, men samtidigt sååååå trevligt.. 😀
Hrm det ble kladd på skärmen kan jag tänka mig 😛
February 3, 2003
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=LorD_Kvadd] Hrm det ble kladd på skärmen kan jag tänka mig 😛
Faktiskt inte,, lysckades trä över paperskorgen jag har brevid datorn över pålen,, eller iaf över översta delen så att det inte komme på omgivningen.. 😀
Hrm vad tråkigt... 😛 haha
September 12, 2001
MrWeizel wrote: Fan vad den buffrar här, nu när jag äntligen tog tid till att lyssna ðŸ™
Det är inställt för att buffra hårt när det gäller skåningar.
Det är ju ändå så att skåningar "buffrar" hårt när dom "pratar" . 😀
Så det är ingen skillnad liksom... 🙂
3 Guest(s)