September 16, 2002
Mja, där har vi ett diskussionsämne. Hur ser ni på kvinnliga porrskådisar (nej, jag menar inte så), är de i era ögon "skådespelerskor" som gör ett hederligt arbete som alla andra fastän det är naket, eller ser ni dem som prostituerade framför en kamera? Eller har ni kanske en annan syn?
Kanske en flicka som bara pengar för att gå i College? Kanske en som blivit drogat och lurad och kommer inte därifrån?
Kanske någon som gör vad som helst för att få vara med på film och om det är i porrindustrin de måste börja för att bli sedd för att senare få en roll i en "riktig" film, så är det bara så.
Ja, hur tänker ni på dessa personer?
Är hela idén med porr helt enkelt "fel"? 😮
March 11, 2003
Dehman wrote: Här talar folk av stor erfarenhet ser jag. :>
Ja, man har väl hunnit beta av ett antal porrisar på de lite mer än 20 åren man har varit könsmogen. Merparten av dem sågs under lumpen, en hel del på studentkorridoren, och en del porr har väl sett över nätet. Ingen gång har jag tänkt:
-"Fan vilken bra skådis...."
Dock har det hänt ett antal gånger att man har funderat över hur mycket hon fick betalt för att totalförnedra sig......
December 28, 2004
Personer som arbetar inom den branschen har ett behov av att visa sig naken, dom vill visa sig för andra och dom tycker om det.
Det handlar inte om att "spela" bra eller dåligt, för det är knappast något sådant å alla suger på det ändå.
Sedan tjänar kvinnliga überbra pengar på det.
Sedan att det ska vara fel att kolla på porr, det kan jag inte säga pga det är samma sak med vad man tycker, vissa är nazister, andra inte.
Man väljer vad man ser och tycker 🙂
(Hoppas ni förstod exemplet)
March 11, 2003
Collateral wrote: Personer som arbetar inom den branschen har ett behov av att visa sig naken, dom vill visa sig för andra och dom tycker om det.
Det handlar inte om att "spela" bra eller dåligt, för det är knappast något sådant å alla suger på det ändå.
Sedan tjänar kvinnliga überbra pengar på det.
Oj, här har vi en som har svalt hela porrpropagandan....:)
March 10, 2002
denstore wrote: [quote=Dehman]Här talar folk av stor erfarenhet ser jag. :>
Ja, man har väl hunnit beta av ett antal porrisar på de lite mer än 20 åren man har varit könsmogen. Merparten av dem sågs under lumpen, en hel del på studentkorridoren, och en del porr har väl sett över nätet. Ingen gång har jag tänkt:
-"Fan vilken bra skådis...."
Dock har det hänt ett antal gånger att man har funderat över hur mycket hon fick betalt för att totalförnedra sig......
Haha, får upp en bild av massa hormonstinna 19-åringar som sitter i uppehållsrummet och kollar p-rulle.
July 14, 2004
Haha, tänkte faktiskt exakt på det idag 😀
jag ser dom nog som luder, fast det är nog en JÄÄÄÄÄÄÄÄVLA blandning ska ni se... listar några nedan...
tjejer som bara behöver pengar
tjejer som inte har ett val
tjejer som gillar det
tjejer som tänder på det
tjejer som vill bli skådis
tjejer som bara vill ha uppmärksamhet
tjejer som vill experimentera
det är vad jag tror, sen finns det väl 28000 olika till skäl varför...
jag väljer att kalla dom Yrkeskvinnor 😉
May 10, 2002
Mja, de är ju indirekt prostituerade iom de får pengar för att ha sex fast då har ju kunderna inte sex med dom utan deras egna händer..
Kalla det porrskådisar, det förklarar ganska bra vad dom gör. Angående idén är den inte fel, då skulle de ju inte tjäna några pengar på det.
June 27, 2002
Ytterst välbetalda kvinnor som har ett jobb där de får njuta och ha det skönt (de som är i etablerade och välgjorde filmer). Pundare som behöver pengar (Lågbudget filmer).
Kvinnorna får ju mycket mycket mer pengar än vad männen får och många kvinnor har även starta egna distubitions kanaler då de vill tjäna ännu mer pengar och inte vill ha en chef. För att bli rik som manlig knullmaskin så måste du gör väldigt många filmer samt vara eftertraktad för att du har stor kuk och hårigt bröst.:).
Jag tycker därför att det är männen som är de mest desperata och prostituerade inom porrbranchen då de är de som gör det för småpengar med ofta fula och slitna tjejer.
1 Guest(s)