September 13, 2004
Vad ska man kalla de som gör riktigt heta nakenscener i "vanliga" filmer då?
Exempelvis Color of night med Bruce Willis.
http://www.imdb.com/title/tt0109456/
Det känns som om det ligger någonstans i gränslandet om man ser till vissa personers åsikter här.
Eller vad säger ni?
September 13, 2004
Redfaction wrote:
Jag tycker därför att det är männen som är de mest desperata och prostituerade inom porrbranchen då de är de som gör det för småpengar med ofta fula och slitna tjejer.
Ofta fula och slitna, Ja.
Men De kanske är av uppfattningen att Jenna är värd att vänta på !!!
Och hon är väl ganska ok? 😀
February 12, 2003
ruf an wrote: [quote=Redfaction] Jag tycker därför att det är männen som är de mest desperata och prostituerade inom porrbranchen då de är de som gör det för småpengar med ofta fula och slitna tjejer.
Ofta fula och slitna, Ja.
Men De kanske är av uppfattningen att Jenna är värd att vänta på !!!
Och hon är väl ganska ok? 😀
Sönderknullad. 😉
Finns andra som ser bättre ut. 😛
March 11, 2003
ruf an wrote: Vad ska man kalla de som gör riktigt heta nakenscener i "vanliga" filmer då?
Exempelvis Color of night med Bruce Willis.
http://www.imdb.com/title/tt0109456/Det känns som om det ligger någonstans i gränslandet om man ser till vissa personers åsikter här.
Eller vad säger ni?
Jadu, den filmen är väl ett lysande exempel på att när man inte har talang, så får man väl sälja något annat.....:)
September 15, 2002
Håller med om att vissa vanliga filmer är i gränslandet, hur mycket behöver man visa för att människorna som ser filmen ska förstå att "de fick till det".
@denstore
Glöm ALDRIG: Bruce W är en hjälte!!! (som tyvärr snubblade in på en B film eller 2)
Så nog fanns talang i filmen, bortslösad förvisso.
November 22, 2001
Redfaction wrote: Ytterst välbetalda kvinnor som har ett jobb där de får njuta och ha det skönt (de som är i etablerade och välgjorde filmer). Pundare som behöver pengar (Lågbudget filmer).
Håller med.
Redfaction wrote:
Kvinnorna får ju mycket mycket mer pengar än vad männen får och många kvinnor har även starta egna distubitions kanaler då de vill tjäna ännu mer pengar och inte vill ha en chef. För att bli rik som manlig knullmaskin så måste du gör väldigt många filmer samt vara eftertraktad för att du har stor *censur* och hårigt bröst.:).
Lägg till att han ska orka få upp den oändligt många gånger per dag plus att varje gång spruta ner tjejen.
March 11, 2003
Alltså, vad har mängden pengar att göra med om det är prostitution eller inte? Om det finns ett fåtal procent kvinnor som tjänar bra inom den industrin, så betyder inte det att porrbranschen skulle vara särskilt jämlik.
Utöver det så kan man ju fråga sig om hur många av de här tjejerna som njuter. Tror ni verkligen att många gör det här för att ha sex? Sure. Det är ju säkert oerhört bekvämt och sensuellt att hålla på och spela in en film, med en massa byten för kameravinklar och annat filmtrams. Har någon av er varit på en filminspelning någon gång? Att spela in 20 minuters råmaterial kanske tar 20 timmar. Inom porrbranschen kanske en fjärdedel med tanke på att skådespeleriet inte direkt premieras. I vilket fall som helst, så inte fasen är det för att de har klåda i musen som de spelar in filmer. Ett pipp får de ju snabbare genom att dra på krogen.
Om man sen ser hur filmerna av idag är upplagda, så kan man verkligen fråga sig om hur mycket njutning det innefattar. Om man inte ser förnedringsbeteendet i modern porrfilm, då är man fasen blind.
July 17, 2004
denstore wrote: Alltså, vad har mängden pengar att göra med om det är prostitution eller inte? Om det finns ett fåtal procent kvinnor som tjänar bra inom den industrin, så betyder inte det att porrbranschen skulle vara särskilt jämlik.
Utöver det så kan man ju fråga sig om hur många av de här tjejerna som njuter. Tror ni verkligen att många gör det här för att ha sex? Sure. Det är ju säkert oerhört bekvämt och sensuellt att hålla på och spela in en film, med en massa byten för kameravinklar och annat filmtrams. Har någon av er varit på en filminspelning någon gång? Att spela in 20 minuters råmaterial kanske tar 20 timmar. Inom porrbranschen kanske en fjärdedel med tanke på att skådespeleriet inte direkt premieras. I vilket fall som helst, så inte fasen är det för att de har klåda i musen som de spelar in filmer. Ett pipp får de ju snabbare genom att dra på krogen.
Om man sen ser hur filmerna av idag är upplagda, så kan man verkligen fråga sig om hur mycket njutning det innefattar. Om man inte ser förnedringsbeteendet i modern porrfilm, då är man fasen blind.
Det finns mörka sidor i alla brancher
February 12, 2003
denstore wrote: Att spela in 20 minuters råmaterial kanske tar 20 timmar. Inom porrbranschen kanske en fjärdedel med tanke på att skådespeleriet inte direkt premieras.
Fäbojäntan, någon? :bgrin:
"Ja, grabbar, för fan. Vi spelar in en fet p-rulle imorrn, fort ska det gå!"
June 27, 2002
Förnedring är ju ett begrepp som många verka använda här. Många filmbolag i denna branch ägs av kvinnor och de kvinnor som jag sett intrevjuer med säger själva att de tänder på att knulla på film och tänder på att veta att människor sitter och runkar till dem.
Sen att det finns underground filmbolag som behandlar människor som skräp det är klart det finns men det finns sånna företag inom andra brancher med.
Det formligen dräller av olika former av prostitution i samhället..
Hur många gånger har man inte träffat en "prostituerad" på krogen??
Alltså först kanske bjudit på en drink, och sedan har hon följt med hem och fått stock.
Damen man var/är sambo med, protituerad??..Köpa blomster till henne och sedan fått doppa..
I och med att du tillhandahåller något med en baktanke om mus och får det så torde du per automatik vara "torsk". Och det är väl också fult.
Exempel finns det många.
😎
Tycker hela porrdebatten är en storm i ett vattenglas. Så länge det finns efterfrågan på en "produkt" så kommer det att finnas leverantörer.
Och frågan är inte om det är ett extra svårt yrke att vara porrskådis, jag tror då inte jag skulle gå iland med det.
Danne980 wrote:
Glöm ALDRIG: Bruce W är en hjälte!!! (som tyvärr snubblade in på en B film eller 2)
Så nog fanns talang i filmen, bortslösad förvisso.
Bruce Willis...Pffft..
Han är i Chuck Norris och Arnold Swartchwalds klass..
Blanda inte ihop dessa machos med skådespelare..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
March 11, 2003
Redfaction wrote: Förnedring är ju ett begrepp som många verka använda här. Många filmbolag i denna branch ägs av kvinnor och de kvinnor som jag sett intrevjuer med säger själva att de tänder på att *censur* på film och tänder på att veta att människor sitter och runkar till dem.
Ja, vad skall säga?
-"Ja det jag sysslar med, och försörjer mig på, är bland det skitigaste man kan tänka sig."
Självklart säger de inte något som får dem att framstå som idioter. Inte heller är det särskilt bra för buissnessen att säga:
-"När jag tänker på alla finniga tonåringar och ensamma gubbar som sitter och onanerar till mina filmer, så känns det tragiskt och patetiskt."
När det gäller förnedring, så finns det ingen annan förklaring på att den gängse scenordningen i porrfilm av idag är, i fjaset, i rumpan, i munnen. Helst utan klipp. Hur ofta ser man en motsvarande på andra hållet?
denstore wrote: [quote=Redfaction]Förnedring är ju ett begrepp som många verka använda här. Många filmbolag i denna branch ägs av kvinnor och de kvinnor som jag sett intrevjuer med säger själva att de tänder på att *censur* på film och tänder på att veta att människor sitter och runkar till dem.
Ja, vad skall säga?
-"Ja det jag sysslar med, och försörjer mig på, är bland det skitigaste man kan tänka sig."
Självklart säger de inte något som får dem att framstå som idioter. Inte heller är det särskilt bra för buissnessen att säga:
-"När jag tänker på alla finniga tonåringar och ensamma gubbar som sitter och onanerar till mina filmer, så känns det tragiskt och patetiskt."
När det gäller förnedring, så finns det ingen annan förklaring på att den gängse scenordningen i porrfilm av idag är, i fjaset, i rumpan, i munnen. Helst utan klipp. Hur ofta ser man en motsvarande på andra hållet?
Ehh, kanske i nån gayrulle då..
En fråga som poppar upp i huvet på mej är väl hur skulle en motsvarande scen åt andra hållet se ut??
Jag menar, så att mannen ifråga är att betrakta som förnedrad??
Slafsa muff efter att ha lagt av en salva där??
:-k :spy:
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
March 11, 2003
ilg@dd wrote:
Tycker hela porrdebatten är en storm i ett vattenglas. Så länge det finns efterfrågan på en "produkt" så kommer det att finnas leverantörer.
Du har rätt i det mesta du skriver, men frågan kvarstår ju i alla fall, huruvida porrfilmens deltagare är skådespelare eller egentligen bara avancerade prostituterade. Som du säger, så finns det en jäkla massa vardagsprostitution, och det svåra är kanske att dra gränsen någonstans. Dock menar jag att man nog kan säga att när man får kontant betalt för att ha sex med någon, så är det prostitution. Tjejen i baren behöver inte gå i säng med dig. Ditt bjudande av grogg är bara ditt sätt att visa ditt intresse!:)
March 11, 2003
ilg@dd wrote: [quote=denstore][quote=Redfaction]Förnedring är ju ett begrepp som många verka använda här. Många filmbolag i denna branch ägs av kvinnor och de kvinnor som jag sett intrevjuer med säger själva att de tänder på att *censur* på film och tänder på att veta att människor sitter och runkar till dem.
Ja, vad skall säga?
En fråga som poppar upp i huvet på mej är väl hur skulle en motsvarande scen se ut??
Varför inte stoppa upp två-tre fingrar i sketan, och sedan stoppa in dem i munnen direkt när tjejen kommer?
Jag tror inte det är många här på forumet som hade tyckt att det vore särskilt sensuellt.
denstore wrote: [quote=ilg@dd] Tycker hela porrdebatten är en storm i ett vattenglas. Så länge det finns efterfrågan på en "produkt" så kommer det att finnas leverantörer.
Du har rätt i det mesta du skriver, men frågan kvarstår ju i alla fall, huruvida porrfilmens deltagare är skådespelare eller egentligen bara avancerade prostituterade. Som du säger, så finns det en jäkla massa vardagsprostitution, och det svåra är kanske att dra gränsen någonstans. Dock menar jag att man nog kan säga att när man får kontant betalt för att ha sex med någon, så är det prostitution. Tjejen i baren behöver inte gå i säng med dig. Ditt bjudande av grogg är bara ditt sätt att visa ditt intresse!:)
Ioma det "oftast" (Läs alltid) finns en baktanke med bjudgroggen så är det väl uppenbart vad jag "tror" att jag betalar för. 😛
denstore wrote: [quote=ilg@dd][quote=denstore][quote=Redfaction]Förnedring är ju ett begrepp som många verka använda här. Många filmbolag i denna branch ägs av kvinnor och de kvinnor som jag sett intrevjuer med säger själva att de tänder på att *censur* på film och tänder på att veta att människor sitter och runkar till dem.
Ja, vad skall säga?
En fråga som poppar upp i huvet på mej är väl hur skulle en motsvarande scen se ut??
Varför inte stoppa upp två-tre fingrar i sketan, och sedan stoppa in dem i munnen direkt när tjejen kommer?
Jag tror inte det är många här på forumet som hade tyckt att det vore särskilt sensuellt.
Skulle tro att det säljer dåligt..
March 11, 2003
ilg@dd wrote:
Ioma det "oftast" (Läs alltid) finns en baktanke med bjudgroggen så är det väl uppenbart vad jag "tror" att jag betalar för. 😛
Så är det med allting. Men skillnaden är att du först betalar, och sen är det upp till henne om blir något göka eller inte.
En prostituterad har ingått ett avtal. Pengar på bordet, och varan skall levereras. Inte många mellanting.
1 Guest(s)