September 27, 2005
Väldigt blandad spellista, men så lyssnar jag också på mycket olika!
EDIT: Cirap, vad är grejen med Pink? Frånsett det var det ju en trevlig spellista. Kul med Master of Puppets som skall låta så Metallica som möjligt!
Soulburn: Din lista hade en del intressanta band, lyssnar igenom lite nu!
December 27, 2003
ojdå wrote: Väldigt blandad spellista, men så lyssnar jag också på mycket olika!
EDIT: Cirap, vad är grejen med Pink? Frånsett det var det ju en trevlig spellista. Kul med Master of Puppets som skall låta så Metallica som möjligt!
Soulburn: Din lista hade en del intressanta band, lyssnar igenom lite nu!
la in så syrran kunde lyssna (men jag gillar faktist 'Cuz I can! så den behåller jag när jag rensar sen)
lite ledsen att det inte finns någon riktig Metallica i Spotify, så man tar vad man kan hitta
January 18, 2004
Min playlist :hb:
January 21, 2004
något gammalt, något nytt..
http://open.spotify.com/user/s.....QOPiYV17yr
gillade även paakis lista 🙂 bra blandning..
August 7, 2001
Jag får väl dra mitt strå till stacken med.
Angående att lyssna på album från början till slut.
Finns mycket "jag-vet-mycket-om-musik" musik som inte är konceptalbum...
Och även i konceptalbum finns det låtar som är sköna att dra på separat i t.ex. bilen eller sitta och njuta till i soffan till där det också är meningen att göra så. 🙂
Bara naivt enl min mening att bara sitta och lyssna på album från början till slut. Måste bli jobbigt att behöva lyssna om från början igen varje gång man stängt av t.ex. när tågkonduktören kommer.
Men alla har ju sina hobbys. 😛
November 30, 2006
väldigt liten men en början;
http://open.spotify.com/user/l.....S6Uzr27uXp
November 27, 2003
dree wrote: Angående att lyssna på album från början till slut.
Finns mycket "jag-vet-mycket-om-musik" musik som inte är konceptalbum...
Och även i konceptalbum finns det låtar som är sköna att dra på separat i t.ex. bilen eller sitta och njuta till i soffan till där det också är meningen att göra så. 🙂Bara naivt enl min mening att bara sitta och lyssna på album från början till slut. Måste bli jobbigt att behöva lyssna om från början igen varje gång man stängt av t.ex. när tågkonduktören kommer.
Men alla har ju sina hobbys. 😛
Det hela handlar om hur man lyssnar, inte bara att man lyssnar, men jag kan mycket väl förstå hur du menar där :up:
//Andreas
1 Guest(s)