June 17, 2001
Är det någon som vet hur många gånger ett paket ska igenom en "Spridande Terminal"?
Är det en kille som håller på att lägga tillbaka mitt paket i kön på bandet hela tiden eller?
Klent störigt, jag har beställt en ny Prolle och annat från Datorbutiken.com igår. O.B.S väldigt, väldigt tidigt på morgonen. Och dom var ju snabba på att ösa iväg min beställning men nu håller Posten på med sitt "Spridande Terminal" tjaffs :burn:
Status
2001-12-12 02:11 Malmö Inkommet spridande terminal
2001-12-11 18:14 Malmö Inkommet spridande terminal
2001-12-11 17:40 Malmö Inkommet inhämtningsterminal
2001-12-11 17:40 Malmö Inkommet spridande terminal
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
June 17, 2001
hahaha Skidroj
Du, ehmm... Jag ringde ner till posten i Ängelholm och sakerna hade kommit dit precis.
Det ända dom skickar till dig är fakturan
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
June 1, 2001
Postens godssök är ett skämt, ibland kommer informationen in timmar efter att det "har hänt".
Ska det vara någon poäng iöverhuvudtaget ska det ju uppdateras i realtid, så fort de kör med scannern på paketet ska det synas på nätet men det gör det inte idag.
Sen har ju posten blivit enormt mycket sämre på att leverera i tid, plus att de ibland bara skiter i att köra ut grejer trots att man betalt för sådant paket.
June 17, 2001
On 2001-12-12 16:48, frallz wrote:
Vart hittar man den sidan man kan kolla leveransstatus?? Beställde också från datorbutiken.com igår men i emailet jag fick stod de ingen URL man kunde följa paketets väg.. hittar inte på posten.se, kan någon ge en exakt url ?
http://www.posten.se/privat/so...../index.jsp
Try this one
/FD. Crew ffs
September 13, 2001
Argh jag hatar posten.
En av anledningarna ---> https://www.nordichardware.com.....8;forum=13
1 Guest(s)