November 17, 2002
Så här är det:
För någon vecka sen surfa ja in till http://www.jmedata.se o beställde en glowire. Dagen efter ångra jag mig eftersom jag hittat en billigare någon annan stans.
Så jag mejlade o fråga om det gick att avbeställa o det gick det och dom sa att min order var bortagen.
Men idag så låg det en avi i brevlådan, paketet hade kommit till posten.
Men jag tänker fan inte betala för det...
Mejlade dom precis o berätta det o väntar på ett mejl av dom nu.
Men vad händer om jag vägrar betala o dom vägrar typ att säga att dom gjort fel och nite står för kostnaden av frakt osv?
September 23, 2002
Så här står det på deras hemsida.
Outlösta paket
För paket som ej hämtats ut och gått i retur till JME Data AB debiteras en avgift på 250 kr inkl moms för att täcka JME Data AB:s utgifter för frakt och administration.
Hur ändrar jag en lagd order?
Om ordern inte hunnit levererats ut från vårt lager kan ni kontakta oss via mail [email]info@jmedata.se[/email] eller telefon 040- 680 31 40 för ändringar
Du hade ju mailat dem och sagt åt dem att ta bort ordern och dem bekräftade att det gick, har du det mailet kvar så är det ju ingen fara, det är ju helt klart JME som gjort fel och du ska inte behöva betala något.
Bara att avvakta svar från JME eller ringa dem direkt.
April 4, 2003
1 Guest(s)