June 28, 2001
jo i skolan så kör vi lite practial jokes då och då, senast så var det nån som hadde stuckit hål i min Festisflaska så det pissade vatten ner på skrevet när jag drack vatten, och så kör vi in trojaner osv på andras datorer o velar.
men på sistånde så har det varit någon jävel som sprungit runt sent på kvällen i klassrummet och pillat på andra datorer och saboterat dom genom att typ dra ut HDD racket medans den är låst osv. :wide:
vi har ju en "huvud"misstänkt person och då kom jag på den Geniala Ide'n att ta en Limpistol och limma fast musen i Bordet ! erkänn vilken Grym ide'
men det var ju lite synd o paja bordet så det utvecklade sig till att limma fast musen i en musmatta, men vi fick inte tag i en likadan mus fast trasig för att användas som atrapp.
men imorn tänkte vi limma fast några tagenter för vi kommer att gå på praktik i 2 månader och sedan är det jullov. nissen kommer ju att märka det först i januari.
antar att det inte spelar nån roll om man pajar musen eller tdg bordet.
[Image Can Not Be Found]
men det känns endå som för lite grejer,
så skynda er nu att hitta på lite roliga Bus man kan göra under en dag.
PS, jag vet vilka i min klass som tittar förbi NH ibland så tjallar någon så vet jag vem du är.
January 17, 2002
Okej okej!
Öppna tangentbordet och koppla ihop olika tangenter, tex när du trycker på B så kommer det upp BÖG eller nått.
Koppla bort valria tangenter
Ändra om färgerna i windows till bara svart och placera ikoner utanför skrivbordet, eller ta bort dom.
Resetta skärmen, tar ett jävla tag å ställa om.
När steelpad kom tog vi Eltändare och snodde själva tändgrejen, lade tunna kablar under mattan och zappade i andra änden när killen hade kontakt med handen, otroligt vad bra mattan leder... och han fattar noll.
Och såklart partytipset nr1, helt enkelt att sno nåns trådlösa mus och låsa in sig på toan medans man hotar att spola den, funkar alltid som aggresions ökare!
November 21, 2002
October 28, 2002
om ni har novell kan ni skriva echo j | format c: i meddelanden till varann, iaf huvudservern loggar (som våran gör) får virusprogrammet damp och låser novell, vilket leder till att du kan göra vafan du vill 🙂
Skriva sitt namn på tangentbordet är kul, tex står det inte "asdf" på första raden på dom flesta tangentbord på vår skola, utan "hauk". Flytta om dom i allmänt är skitkul då dom flesta måste sitta och titta för att kunna skriva 🙂
Novell är skoj, skriv msg till din granne att dom ska sluta surfa porr mm, msg bomba (våra datorer piper högt och fint när man får meddelanden) så läraren blir het på dom osv osv...
Surströmming i ventilationen (OBS! jätte dyrt om du torskar)
Lås dörrar som alla går igenom, t ex huvudantren eller svängdörrar, har en kul effekt när folk går in i dom och förväntar sig att dom ska glida upp.
Ändra startsidan till http://www.mycketgrovbajssexel.....dylikt.com på en "publik" dator, t ex biblioteket.. gärna en sida som spelar ljud samtidigt, jätte jobbigt för den som ska surfa.
December 8, 2001
Man kanske skall löda om tangentbordet lite? eller iaf göra lite avbrott i diverse knappar... annars kanske man kan kanske trycka i en extra disk med 3.11, eller limma fast alla knappar eller varför inte plocka ut allt innehåll i musen? plocka bort alla lösa ickretsar på moderkort/nätverkskort, starta dhcpserver :). eller varför inte sätta en gigantisk magnet på hårddisken.. eller slå en spik genom floppyn eller spänningssätta bordet (så det kittlas lite) eller göra tokmånga felaktiga ändringar i bios. eller tuggummi i cdspelaren, eller tokhöja hertzen på skärmen. eller smitta han med msblast eller kanske smitta han med en rolig liten trojan så man kan stänga av hans dator... (Han sitter med skärmen mot tavlan) så man kan fixa upp riktigt vidriga hemsidor när läraren har genomgång 🙂
December 2, 2001
Eller helt enkelt dränk hans kalsonger i tigerbalsam under gymnastiken.
Försök smuggla in och gömma en rutten frukt i hans skåp eller bland hans kläder innan han går på praktik och upptäcker det lång tid senare 🙂
Du kan även smörja in toasitsen med kokosfett (halt!).
1 Guest(s)