March 19, 2003
dbn wrote: Konsum - tråkigt
pizzeria - fick vika några kartonger sen fick jag nån pizza ;>
äldreboende - TRÅKIGT
kardialogen sjukhuset - rätt så roligt
NIVA sjukhuset - tråkigt
akuten sjukhuset - roligt som fan och lite aktion ;>
ambulans - nästa
Galen i sjukhus eller?
eller försöker du utbilda dig till nått innom de?
March 10, 2002
Jag sommarjobbade på ett dagis, 100m hemifrån. =) Helt okej.
Sen har jag praoat på:
Lunds Lassarett, gick med en datortekniker.
Eslövs Golfklubb, köra golfbil hela dagarna och spela golf.
Stenis tobak, post i butik. Stå i kassan och äta godis och dricka läsk hela dagarna. 😀
January 22, 2003
padda wrote: [quote=_bushman_]själv är jag på ett företag som håller på med skrivare/datorer/faxar/kassa apparater (osv) just nu.
Har fått pilla i en k6-2a och lite sånt...
kassa apparater? trasiga apparater alltså, vad är det för fel på dom? lagar ni dom?
Dom programmerar och säljer dom till företagen som ska ha dom (ja dom säljer hela)
July 3, 2003
Vaktmästare på min skola i lågstadiet - Skoj, då vaktmästaren där är jökligt schysst
Marias video - Praode tillsammans med en kompis, tråkigt då vi fick städa hyllorna varje dag.
Jour Livs - En livsmedelsaffär där jag bor, riktigt skoj då jag även praoade tillsammans med en kompis.
Ostindiefararen - Fick göra rep till till båten i en stor hall = kallt ute!! Fick jobba tillsammans med två andra som röker, så det blev ofta paueser 😉 Tråkigt + att man luktade tjära när man kom hem (och som var omöjlig att få bort som luktade skit! 🙁 )
May 19, 2003
praoat på en skärgåds ö som tillsynsman i två veckor kul som f@n
praode som rör
June 23, 2002
Fastighetsskötare - Kan inte kalla detta prao, var i typ 4dagar eller något och praoade hos farsan då, gjorde ingenting. 😀
JC - Fick vika kläder, boooring.
Dagis - Det var riktigt roligt, fick leka med barnen i stortsett och hade bra arbetstider.
Öhrns akupunktur - Bytte prao efter en dag, fick bara sitta och svara i telefon och göra rent solarium, booooooooooooooooooooooring!
Farsans jobb(elektriker) - Det var väl helt okej, ganska roligt men samtidigt jobbigt. Fick dra sladdar och div. saker.
December 5, 2002
Har varit och praoat på tre ställen hittils.
Cenara Bredband: Helt okej, ver precis tre år sen nu, fanns inte så mycket att göra så jag surfade mest runt.
Bilprovningen: Ganska roligt, gick bara och tittade på bilarna.
Eric Johanssons bil: Var på verkstaden, fick mest skruva bort saker och sånt, var roligt, rast ofta och så.
March 1, 2004
Jag praoade på Game i farsta, var det bästa jag någonsin gjort tror jag.
Började 10:00, visade mig och sa hej, sedan gick jag över till affären mitt emot (Popcorn) och satt och snacka med en assss find brud som jobbade där sedan tog man lunch i typ 30 minuter, sen gick man hem vid 14:00 / 15:00 ungefär 😀
3 Guest(s)