Präst mördad i fängelse :)|Page 2|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Präst mördad i fängelse :)
raim
Almost a full-blooded keyboard-warrior
Medlem
Forum Posts: 163
sp_UserOfflineSmall Offline
398293
August 24, 2003 - 8:10 pm
sp_Permalink sp_Print

Öwall wrote: [quote=HELIX][quote=Öwall] livstid i Sverige är tills man dör eller blir frigiven. Oftast det senare.

I övrigt så hoppas jag att ni ursäktar att jag inte deltar i firandet, jag har lite svårt för att glädja mig åt en annan persons död, oavsett vad han har gjort.

Varför inte? Ioförsig är det ju inte en person.. Snarare ett monster.. Så där har du nog rätt..

Jag ha nog ganska rätt om jag tolkar det där som att du tycker att jag har fel, så jag svarar därefter.

För det första ska man ju se till att sånt här inte händer.

Sen, vad hjälper det hans offer om han dör? Blir allt det han gjort ogjort?
När jag ser något sånt här, så tänker jag hellre på offren, än på någon som dör, som annars skulle ha stuttit i fängelset resten av livet.

Det må vara så att han inte förtjänar att leva, men det finns heller ingen som har rätt att besluta huruvida han ska dö eller inte.

Men även om det han har gjort inte blir ogjort när han dör, så blir det ändå bättre. Tänk om han släpps fri på något sätt senare. Då kanske han fortsätter och fler barn blir utsatta.

Callister
Member
Medlem
Forum Posts: 8468
398334
August 24, 2003 - 8:51 pm
sp_Permalink sp_Print

Jag har inga åsikter om detta mer än att han måste varit ett svin.
Kul att läsa vad ni tycker iaf. 😛

CyriQ
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1190
398347
August 24, 2003 - 9:03 pm
sp_Permalink sp_Print

Öwall wrote:
Det må vara så att han inte förtjänar att leva, men det finns heller ingen som har rätt att besluta huruvida han ska dö eller inte.

Kunde inte ha sagt det bättre själv.

Mind
Member
Medlem
Forum Posts: 10550
398352
August 24, 2003 - 9:06 pm
sp_Permalink sp_Print

så kisen ska bara sluta existera då ?
det krävs mer än 1st handgranat.

whoracle
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1942
398361
August 24, 2003 - 9:11 pm
sp_Permalink sp_Print

Mind wrote: [quote=MrWeizel][quote=Ogrebeast]Våldtäktsmän och pedofiler ska ju egentligen sitta i enskilda fängelser, eftersom det är snarare regel än undantag att de lynchas av "vanliga" brottslingar. Kan de gôtt ha!

och varför sätter dom dom i vanliga fängelser? jo för att dom ska dö utan att brottet rättfärdiga dödsstraff

för en gångs skull håller jag med öwall... för jävligt att man gläds åt någon annas död, oavsett, visar ju ungefär hur hög ens moral är

bah gör någon sådant så känns det ju inte bra att veta att dom kommer ut efter några år och kan göra vad dom vill.

ne jag fick ett flin på läpparna igår natt när jag läste det på text tv.
han förtjänade inte att leva.

smärtsamma sätt att dö på.
bli isärdragen av 4 hästar med ett snöre runt varje lem.
tänk o ligga där med tex 1 arm och bara förblöda till döds, och vilken smärta ! + skräcken att se sina tarmar rinna ut ur benfästerna-.
rommarna använde detta, jäklar vilken syn !

Brinna upp måste ju göra jävligt ont.
känna hur fettet pyr och smäller, huden krymper då vattnet förångas och tarmarna o musklerna vrider sig av värmen, ögonen som smäller som 2 ballonger.
bacon någon ?

explodera i en vakumkammare skulle vara rätt fräck, som explotion utan eld . poff
tillomed bli utskickad i rymden, fast det kommer nog inte hända än på några år.
skicka lite dna till utomjordingar.

jag kommer inte på något mer.

en i klassen pratade på att förr i tiden(minns inte vilka) så flådde man en tjur, och sen "paketerade" in "fulingen" i skinnet som krympte med en enorm kraft.. det var nog inte så trevligt att ligga inne i ett sånt skinn heller 😉

maten_brinner
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 360
398371
August 24, 2003 - 9:15 pm
sp_Permalink sp_Print

Varför döda honom när man kan göra han rullstolsbundet resten av livet, och att han inte kan röra en lem.... Tycker lika väl att han kan sitta och lida tills han dör än att nån dödar han innan.... Dom som fallit offer för han lider säkert i resten av sina liv...

Det är iaf. vad jag tycker..

Mind
Member
Medlem
Forum Posts: 10550
398387
August 24, 2003 - 9:37 pm
sp_Permalink sp_Print

yeeee fan, bara ligga i en säng och inte kunna röra en lem , man måste ju fan bli galen efter ett tag.

Helix
Member
Medlem
Forum Posts: 4867
398397
August 24, 2003 - 9:46 pm
sp_Permalink sp_Print

Är det inte det ungefär alla här gör? 😛 Fast vi rör ju iof händerna..

heimdal
Member
Medlem
Forum Posts: 2779
398474
August 25, 2003 - 5:59 am
sp_Permalink sp_Print

i "den stora sandlådan" (mellanöstern) å andra ocivilicerade länder så brukar de ju roa sig med att skära fötterna/händerna av folk, stena dem, dra isär mellan bilar, bränna etc etc.

men nu te prästen.
livstidsdömda borde få sitta i 8år på kåken å sedan avrättas så de inte kostar så mkt pengar.

varför verkar pedo-präster bara utnyttja småpojkar? eller e det jag som missuppfattat statistiken..?
fast det kanske e något med homosexuella och barn, var det inte nån gay som ansåg att barn hade sexualitet och att den skulle uppmuntras etc

Pim_
Member
Medlem
Forum Posts: 3947
398702
August 25, 2003 - 3:02 pm
sp_Permalink sp_Print

Ni som tycker att ni har höga moraliska värderingar och inte kan rättfärdiga prästens död är patetiska.

Om han var 99% klar med att bota cancer hade jag kunnat unna honom att leva ett tag till, men när han i sitt yrkesliv inte gjorde ngt som ngn annan kunnat göra lika bra finns det ingen anledning att hålla en sådan människa vid liv.

Öwall
Member
Medlem
Forum Posts: 4377
398882
August 25, 2003 - 5:55 pm
sp_Permalink sp_Print

Pim_ wrote: Ni som tycker att ni har höga moraliska värderingar och inte kan rättfärdiga prästens död är patetiska.

Om han var 99% klar med att bota cancer hade jag kunnat unna honom att leva ett tag till, men när han i sitt yrkesliv inte gjorde ngt som ngn annan kunnat göra lika bra finns det ingen anledning att hålla en sådan människa vid liv.

och likaså tycker jag att ni som sitter och skrattar och njuter åt en människas död och funderar ut ännu värre metoder att ta livet av honom är patetiska också.

MrWeizel
Member
Medlem
Forum Posts: 4639
398888
August 25, 2003 - 6:00 pm
sp_Permalink sp_Print

heimdal wrote: i "den stora sandlådan" (mellanöstern) å andra ocivilicerade länder så brukar de ju roa sig med att skära fötterna/händerna av folk, stena dem, dra isär mellan bilar, bränna etc etc.

men nu te prästen.
livstidsdömda borde få sitta i 8år på kåken å sedan avrättas så de inte kostar så mkt pengar.

varför verkar pedo-präster bara utnyttja småpojkar? eller e det jag som missuppfattat statistiken..?
fast det kanske e något med homosexuella och barn, var det inte nån gay som ansåg att barn hade sexualitet och att den skulle uppmuntras etc

skumt också med tanke på vad katolska kyrkan tycker om homosexualitet...

Öwall wrote: [quote=Pim_]Ni som tycker att ni har höga moraliska värderingar och inte kan rättfärdiga prästens död är patetiska.

och likaså tycker jag att ni som sitter och skrattar och njuter åt en människas död och funderar ut ännu värre metoder att ta livet av honom är patetiska också.

håller med öwall ännu en gång...

(2 ggr på samma vecka?! :D)

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 108
Currently Browsing this Page:
2 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL