February 23, 2004
Jag pratar en en jääävla massa i sömnen. Fick precis höra av min tjej (som också sover i samma säng som min) att igår natt sa jag högt och tydligt med en aningen irriterad röst:
Jag ska gå hem till min kompis och knulla honom i röven!
Jag är inte homosexuell eller bisexuell utan 110% hetero.
Är jag psykiskt störd eller har andra haft likadana erfarenheter som mig? 🙂
February 23, 2004
Jag kommer fan inte ihåg va jag drömde.. antagligen va det i drömmen nån polare som fråga va jag skulle hitta på eller nåt å va väldigt tjatig o tillslut tröttnade jag o slängde ut mig det.
Det lustiga är att jag när jag pratar i sömnen pratar jag tydligt och artikulerar väl som jag gör i vanliga fall. Min tjej hör exakt allt vad jag säger...
Kanske är jag besatt av djävulen? 🙂 666 ehhee
January 15, 2004
Jag vaknade lite halvt av att jag tryckte mig väldigt överdrivet och bestämt mot mitt ex lår och möka loss en gång. Tänkte ganska snabbt och låtsades fortsätta sova.. Det var ju inte riktigt meningen, och jag ville undvika att få det att verka som något sjukt jag fått för mig. Undrar om hon märkte att det hoppade lite på grund av att jag försökte dölja mitt fnitter..?
February 21, 2003
Ingen har påstått att jag pratat i sömnen någon gång, men jag gjorde något annat obehagligt under sömn: Låg och halvsov och hostade till rejält på något ofrivilligt sätt till. Inga konstigheter hittills, men saken var den att min mun befann sig inte alltför många avståndsenheter från min flickväns ena öra, vilket gjorde att både hon och jag vaknade mer eller mindre skräckslaget. Sen låg jag klarvaken i flera timmar innan jag kunde somna igen.
March 25, 2002
I lumpen var det en kille som mitt inatten skriker ..
"Neeeej, inte in där bak.. Det gör ju OOOOONT!!!!!"
Själv har man bara sagt lite konstiga saker som.. "Det var floppy som ringde..", "Vadå? ringde? vem är floppy?" (säger min flickvän).. "DET VAR JU FLOPPY SOM RINGDE, FATTA!".. somna om..
Annan gång..
Tjejen ringde och väckte mig mitt inatten av någon anledning..
"Varför tog det sån tid för dig att svara?"
"Jag hitta inte knapparna på telefonen.."
"V..vvva ?"
"Jaaaa, jag hitta inte knapparna på telefonen!"
Sen ett antal andra saker som jag inte kommer ihåg just nu, men som är betydligt roligare 🙂
April 14, 2002
tripodz wrote: I lumpen var det en kille som mitt inatten skriker ..
"Neeeej, inte in där bak.. Det gör ju OOOOONT!!!!!"Själv har man bara sagt lite konstiga saker som.. "Det var floppy som ringde..", "Vadå? ringde? vem är floppy?" (säger min flickvän).. "DET VAR JU FLOPPY SOM RINGDE, FATTA!".. somna om..
Annan gång..
Tjejen ringde och väckte mig mitt inatten av någon anledning..
"Varför tog det sån tid för dig att svara?"
"Jag hitta inte knapparna på telefonen.."
"V..vvva ?"
"Jaaaa, jag hitta inte knapparna på telefonen!"
Sen ett antal andra saker som jag inte kommer ihåg just nu, men som är betydligt roligare 🙂
Du verkar bli sur när du pratar i sömnen 😉 Skriker och håller på åt tjejer 😛
March 25, 2002
Marcan- wrote:
Du verkar bli sur när du pratar i sömnen 😉 Skriker och håller på åt tjejer 😛
Det är för att ingen fattar vad jag säger 😀
Kan ju tillägga att jag inte skrev allt jag säger i varje situation utan jag får upprepa mig en herrans massa gånger. Och till slut brister tålamodet.. 5 sek senare förstår jag att jag snackar i sömnen. Pratar väldigt mycket i sömnen.. fast nu börjar tjejen ta över det och snacka massa gibberish.
July 1, 2002
Jag har gott i sömnen nåra gånger, ena jag minns är i julas , då gick jag ut och la mig i snön tidigt på morgonern , och låg och sov dära , bara i kallingar. Mor min gick lycklgitvis till jobbet en 30 minuter senare, ås jag frös ju inte hjäl 😀 men lite kyligt var det 😀
Sen har jag gått och satt mig vid köksbordet och skrikit "ÄR DET INTE FRUKOST SNART"
Sen har jag Pissar i handfatet i sömnen oxo , och en hel del andra saker jag ej orkar skriva.
Ursäkta för stavningen 😀
February 5, 2004
Jag mumlar ibland i sömnen enligt mina föräldrar, fast ingen har väckt mig någonsin när jag gjort det. Min bror däremot kan säga lite konstiga saker ibland som tex: "Mmm, jag gör det sen" och en gång när jag gick på toa mitt i natten så hörde jag honom nästan skrika: "Tyyyst!!", så jag bad om ursäkt, men när jag kollade in i hans rum så sov han som en stock, och han själv kom inte ihåg något av det dagen efter.. 😀
2 Guest(s)