January 19, 2003
Kommer ihåg en gång för 8 år sedan när jag var på ett rollspelskonvent och var mitt uppe i ett Mutant äventyr så dör min karaktär. Så jag går och lägger mig och sover på några bänkar bakom där de spelade. När jag väl sov som bäst påstår mina vänner att jag hade skrikigt "NEJ!!!" precis när de gick igenom en dörr vilket medförde ett gäng skärrade pojkar. 😉
Kan tillägga att vi vann Mutant turneringen på konventet ;D
February 3, 2003
BarateaU : hahah du verkar ju farlig 😛 haha döda alla 😀
Jag har personligen inte vad jag vet iaf gått eller pratar i sömnen. Min syster däremot är en annan historia. Hon vaknade en gång. Och kom rusande ut i tv rummet. Hon gick i sömnen. Och frågade om mammas telefon nummer till jobbet. Och sedan bara går hon till telefonen och SLÅR ett nr!!! haha mitt i natten. Hon lägger på efter ett tag. Går o lägger sig igen.
Har även bett om hennes autograf någon gång när hon varit uppe och gått. Visat dagen efter och då har hon förnekat allt och sagt att det inte var hennes handstil 😛
Ett av mina ex hade en tendens att gnisla med tänderna när hon sov 🙂 lite kul *not*
January 17, 2002
Jag snackar i "sömnen" nästan varje gång jag blir väckt av morsan på en skoldag. Jag sätter mig upp och då hon frågar nått medans hon springer runt och tänder lampor så kan jag svara på nått helt annat.
Ett roligt exempel var då jag argt bad om att få mitt staniolfolie klockan 7 på morgonen.
Andra exempel:
Jamen telefonen ligger ju där, DÄR!
Nej, jag vill inte ha rågi med ost (Kommer ihåg att hon frågade om jag sovit gott)
Den står i hörnet! Den står i HÖRNET! (Hon frågade vad jag skulle ha till frukost)
Dammsug inte!
osv osv, alltid helt sjuka svar på alla frågor som ställs till mig då jag just vaknat och har huvet i kudden. Morsan blir alltid lika irriterad 😀
Dock drömmer jag alltid (ALLTID) sjuka saker då jag håller på att vakna upp.
Jag har 2 gånger i rad drömt att jag tryckte ut ögonen på min värsta mobbare i 8an och lade dem i akvariet utanför lärarrummet där de betedde sig som fiskar. Jag är en riktigt sjuk jävel i min drömvärld ska ni veta, jag skulle inte våga berätta 1/10 av allt sjukt man drömt 😀
July 13, 2002
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Prata? Och? Jag gick i sömn på ett lan å muckade gräl, spydde å skrämde slag på några småtjejer... 😀
haha... påminner om min konfirmationsresa i italien. Sov 2 killar/tjer per rum. När jag ligger å läser en kväll innan jag ska somna så vänder sig min rumskamrat, vilken sedan länge somnat, om i sängen (som är ca 2m bort) och stirrar iskallt på mig med vidöppna ögon. Efter ca 15 sec (under vilka jag verbalt försöker få kontakt med honom, dock utan resultat) så börjar han babbla på nått konstigt språk, lät som grov latin eller nått och han talade konstant i ca 2min. Det var askonstigt för det lät verkligen inte som han (en ca 155 lång, smal, blond svensk kille), utan mera som en orc eller nått, som om han kastade en förbannelse eller gav ett omen. Ni som sett Stigmata vet vad jag menar, den scenen då hon skriver på hela väggen med gamla bokstäver. Efter det stirrade han någon halv minut till varpå han vände sig om... kom ihåg att jag inte vågade gå runt och kolla om han fortfarande hade ögonen öppna. Faen va freakad jag var.
October 14, 2002
det har hänt att man pratat i sömnen men det verkar inte vara så ofta. kommer säkert höra en hel del i lumpen snart :p
men det värsta jag vart me om var att en morgon farsan sa till mig att jag hade pratat i sömnen och nu vet han allt om mig :cy: :cy:
vet inte hur ja skulle tolka det :p
2 Guest(s)