January 17, 2002
http://www.expressen.se/index......p?a=434320
Vad... Fan? Så nu får inte kvinnor ha en sexualitet ens?
Som jag tolkar det där uttalandet så får inte en kvinna ragga upp en kille för att ligga med honom, jag kan inte heller finna nått som säger att hon inte tycker samma sak om det var killen som raggade upp kvinnan heller?
Man kan nästan tolka det som om hon har samma åsikt som kvinnan bakom SCUM manifestet (Googla det där, orkar inte förklara).
Är det nått jag missar, eller är hon verkligen så hjärnskadad som det verkar?
February 16, 2005
jag tror det är frustrationen över att ingen lyssnar/bryr sig om när dom står å gapar ut sin propaganda som ligger till grund för sånna här uttalanden, men det blir ju en ond cirkel för nu vill ju inte ens kvinnor rösta på dem.. jag skulle då fan inte rösta på nån som kallar mig förädare..
Vamp, vore det inte roligare att sätta in en sånn där gaphals-femenist i ett ljudisolerat rum (så vi slipper höra när hon skriker) sen tvingar man vederbörande att lyssna på anti-feministiska "budskap" genom en högtalare i flera timmar/dagar.. så kan vederbörande stå å skrika bäst fan, ingen hör..
May 19, 2003
Johan Nicklasson wrote:
Vamp, vore det inte roligare att sätta in en sånn där gaphals-femenist i ett ljudisolerat rum (så vi slipper höra när hon skriker) sen tvingar man vederbörande att lyssna på anti-feministiska "budskap" genom en högtalare i flera timmar/dagar.. så kan vederbörande stå å skrika bäst fan, ingen hör..
Now we´re talking 😎
May 1, 2005
Patetiskt. Så hon menar på att hon är oskuld eller?
EDIT:
Johan Nicklasson wrote: jag tror det är frustrationen över att ingen lyssnar/bryr sig om när dom står å gapar ut sin propaganda som ligger till grund för sånna här uttalanden, men det blir ju en ond cirkel för nu vill ju inte ens kvinnor rösta på dem.. jag skulle då fan inte rösta på nån som kallar mig förädare..
Så sant så, klockrent! 😀
November 26, 2002
men vadå, det är ju bara skitsnack. hon blev utslängd från deras styrelse och snackar skit om de andra som är där, och ni tolkar det som deras gemensamma åsikt?
inte för att jag sympatiserar med FI eller något, men ni kan väl iallafall läsa hela artikeln innan ni börjar gläfsa.
edit: hon avgick snarare frivilligt verkar det som, poängen är att hon var sur på sina före detta kamrater eller vad man ska kalla det
June 18, 2001
Black_light wrote: [quote=obelix]det jag undrar över är vad dom har råkat ut för, som gör dom så "hatiska"...
Bangad i gumpen av sina fassor i barndomen. Våldtagna i ungdomen, o haft otur i äktenskap förmodligen...
Sådant här kanske är en del av problemet, Obelix...
June 18, 2001
Eftersom ingen av er pratar utifrån någon erfarenhet eller kunskap alls kan ni läsa den här boken om forskning och politisk utveckling inom genusvetenskap från 1800-talet och fram till idag. Lättläst.
http://www.adlibris.se/shop/pr.....9171731865
Skriven av en man, så ni kan ta den på allvar...
1 Guest(s)