October 28, 2002
Stör mig så jävligt på dom flesta av skribenterna i PCFA. Smygfags allihop!
nån av er som sett deras "hur du bygger en PC video" ? tar inkompetens till en helt ny nivå. Och dessutom lyckas dom sätta en otroligt välbetonad gay-prägel på det hela! Sen har den blivit EXTREMT n00big, förut var det inte så farligt..
August 20, 2001
Prenumererar inte längre... Datortidningar har blivit så mycket sämre... Saknar gamla Datormagazin, Tekno (hete den väl)...
Enda gången jag köper är när man får sådana erbjudanden där man får nån pryl till... Sedan säger man upp det direkt efter manfått sin pryl...
Prenumererar däremot på M3 och Slitz 😉
September 30, 2003
February 21, 2003
Beställer gratisnummer från idg oftast, men inga tidningar jag skulle lägga en spänn på.
July 19, 2001
Hauk wrote: Stör mig så jävligt på dom flesta av skribenterna i PCFA. Smygfags allihop!
nån av er som sett deras "hur du bygger en PC video" ? tar inkompetens till en helt ny nivå. Och dessutom lyckas dom sätta en otroligt välbetonad gay-prägel på det hela! Sen har den blivit EXTREMT n00big, förut var det inte så farligt..
Haha, det stämmer faktiskt 😀
October 27, 2001
DiDi wrote: Prenumererar inte längre... Datortidningar har blivit så mycket sämre... Saknar gamla Datormagazin, Tekno (hete den väl)...
Datormagazin var från början "PC Extra" och "PC+". Tekno har antingen gått i graven eller gått ihop med några andra tidningar.
Jag prenumererar på DMZ och före det PC Extra.
August 20, 2001
PaiN wrote: [quote=DiDi]Prenumererar inte längre... Datortidningar har blivit så mycket sämre... Saknar gamla Datormagazin, Tekno (hete den väl)...
Datormagazin var från början "PC Extra" och "PC+". Tekno har antingen gått i graven eller gått ihop med några andra tidningar.
Jag prenumererar på DMZ och före det PC Extra.
Tekno gick i graven... PC+ var också ganska bra nu när du skrev det...
Jag menade gamla gamla Datormagasin... innan det blev PC av det... 😉
1 Guest(s)