May 29, 2003
Imorse nÀr jag lÀste SIBAs reklamblad hade dom slagit pÄ stort pÄ framsidan och sÄlde HP-datorer som dem sade hade p4 med HT prescott... Har intel lanserat prescott till OEM företagen innan den kommit ut pÄ entusiastmarknaden? Jag Àr allmÀnt förvirrad för tillfÀllet och ville bara kolla om nÄgon mer pÄ forumet sett nÄgot/ vet nÄgot?
May 10, 2003
pachem wrote: Imorse nÀr jag lÀste SIBAs reklamblad hade dom slagit pÄ stort pÄ framsidan och sÄlde HP-datorer som dem sade hade p4 med HT prescott... Har intel lanserat prescott till OEM företagen innan den kommit ut pÄ entusiastmarknaden? Jag Àr allmÀnt förvirrad för tillfÀllet och ville bara kolla om nÄgon mer pÄ forumet sett nÄgot/ vet nÄgot?
Skulle inte förvÄna mig om dem pÄ SIBA skrivit fel...
November 4, 2001
Prescott 478 verkar vara budgetprolle, om det stÀmmer med pipelinsen (ökar till 30) kommer den att vara sÀmmre Àn en p4 northwood i samma klockfrekvens.
Sen Àr nya socketetn koller (LGA 774) blir det nog mera drag, menar mÄste vara nÄngon skillnad iom 296 nya ben/kontaktpunkter.
November 4, 2001
Prescott 478 verkar vara budgetprolle, om det stÀmmer med pipelinsen (ökar till 30) kommer den att vara sÀmmre Àn en p4 northwood i samma klockfrekvens.
Sen Àr nya socketetn koller (LGA 774) blir det nog mera drag, menar mÄste vara nÄngon skillnad iom 296 nya ben/kontaktpunkter.
July 20, 2001
Personligen skulle jag inte bli förvÄnad om det Àr Posten som har gjort bort sig, för prescott slÀpps pÄ mÄndag, och SIBA ville nog fÄ ut sin reklam pÄ MÄndag, men men detta Àr bara min teori
men det skulle ju inte vara första gÄngen Posten gjorde bort sig
1 Guest(s)