December 13, 2003
Någon som har förslag på en present till en tjej man bryr sig mycket om.
Kruxet är att det ska kosta så lite som möjligt men ändå vara något fint PGA Min ekonomi är kass som f*n, vill inte att det ska kännas så billigt.
OBS. inga förslag som middag eller så
Phenom2 X4 955 BE |Gigabyte GA-MA790GPT-UD3H | Corsair 8GB CL9 1600Mhz | GIGABYTE HD 6970 OC 2GB | SSD 120GB OCZ Vertex 2 + 500GB WD Black X 2 | Corsair TX 750w | Lian Li Lancool PC-K62
December 13, 2003
Mean Machine wrote: Nån sorts smycke...
Iaf vad jag tänker köpa till en viss människa jag gillar väldigt mycket.
Silver är ju billigt som fan...;)
silver känns lite B tycker jag, och guld är mer än vad jag har råd med
Phenom2 X4 955 BE |Gigabyte GA-MA790GPT-UD3H | Corsair 8GB CL9 1600Mhz | GIGABYTE HD 6970 OC 2GB | SSD 120GB OCZ Vertex 2 + 500GB WD Black X 2 | Corsair TX 750w | Lian Li Lancool PC-K62
February 16, 2005
RobB wrote: [quote=Mean Machine]Nån sorts smycke...
Iaf vad jag tänker köpa till en viss människa jag gillar väldigt mycket.
Silver är ju billigt som fan...;)
silver känns lite B tycker jag, och guld är mer än vad jag har råd med
skit i om du tycker att silver känns b.. vad tycker hon..
personligen tycker jag att silver är snyggare, renare trevligare att titta på, guld känns bara som om man har det för att det är värt mycket.. inte alls lika snyggt..
Ett RAM-Minne sitter aldrig fel
Eller så en röd rosett runt "apparaten" instucken i en skokartong t.ex..
"Öppna locket raring".
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
March 19, 2003
Bowlingklot?
Billigt 🙂 bara gå till närmaste bowlinghall och norpa en 😛
Köpa en liten finlandskryssning?
Går inte på många hundralappar, och man behöver ju aldrig gå ut ur hytten förutom om man vill äta.
Hade garanterat tagit med tjejen på sånt om hon inte var så åksjuk "sjösjuk?".
December 13, 2003
BarateaU wrote: Bowlingklot?
Billigt 🙂 bara gå till närmaste bowlinghall och norpa en 😛Köpa en liten finlandskryssning?
Går inte på många hundralappar, och man behöver ju aldrig gå ut ur hytten förutom om man vill äta.
Hade garanterat tagit med tjejen på sånt om hon inte var så åksjuk "sjösjuk?".
jag vet att hon väldigt lätt blir åksjuk, men sjösjuk vet jag inte, vill ju inte ligga kvar i hytten av den anledningen 😛
1 Guest(s)