October 25, 2003
Nu kommer årets värsta dag igen, och som vanligt har jag absolut ingen fantasi alls vad man kan ge till tjejen.
Vi har (tydligen) kommit överens om att inte köpa rena presenter till varandra, utan mer symboliska saker (Ex: Ulliga skittöntiga björnar med hjärtan på är OK. Parfym, smycken osv är det INTE)
Så nu ber jag er om hjälp, vad fan kan man hitta på?
Får gärna vara ngt hon har praktisk användning för, även om det nu inte ska vara en ren present som sagt.
EDIT:
Gärna med HJ?
Hur dum får man bli??? :hammer:
July 18, 2003
Bjud hemme på middag på ett lite finare ställe, det ska jag göra.
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
January 7, 2006
Tindy wrote: Nu kommer årets värsta dag igen, och som vanligt har jag absolut ingen fantasi alls vad man kan ge till tjejen.
Vi har (tydligen) kommit överens om att inte köpa rena presenter till varandra, utan mer symboliska saker (Ex: Ulliga skittöntiga björnar med hjärtan på är OK. Parfym, smycken osv är det INTE)
Så nu ber jag er om hjälp, vad fan kan man hitta på?
Får hjärna vara ngt hon har praktisk användning för, även om det nu inte ska vara en ren present som sagt.
ipod nano 1gb 1495kr
January 21, 2004
Nytt grafikkort skulle ju jag bli överlycklig om jag fick 😉 då skulle jag inte tvivla en sekund på att den personen verkligen älskade mig.
Nej, men det här med alla hjärtans dag hörni.. om man tycker om någon borde man kanske visa det varje dag på året.
presenter är bara skit egentligen.. men en mysig hemmakväll med god middag och kanske helkroppsmassage på det är ju aldrig fel.
:heart:
October 25, 2003
Fia.B wrote: men en mysig hemmakväll med god middag och kanske helkroppsmassage på det är ju aldrig fel.
:heart:
Det har vi redan planerat in, men jag vill bara ge något extra på det, symboliskt liksom.
En chokladask ligger bra till för tillfället, ska se om jag hittar någon som ser bra ut i dagarna.
December 22, 2000
obelix wrote: Blir som vanligt att dunka henne i elementet så hon får både värme och ömhet... :bgrin:
Har inte planerat ett smack om jag ska vara ärlig, det blir som det blir...
Hahaha! 😀 Tack för dagens skratt. Skönt att man finner ideér här oxå lite allt emellanåt 😉
October 10, 2004
Jag ska vara så pass kreativ att jag ska rita en teckning -ojaa, jag är seriös.
Killen som ska få den är minst lika WoWnörd som jag, så det blir WoWtema, fast allt är mest för skojs skull.
Tror dock inte att din flickvän skulle bli så värst glad för en teckning dock 😛
October 25, 2003
NauSea wrote: Jag ska vara så pass kreativ att jag ska rita en teckning -ojaa, jag är seriös.
Killen som ska få den är minst lika WoWnörd som jag, så det blir WoWtema, fast allt är mest för skojs skull.
Jorå, det skulle hon säkert, om inte allt jag ritar ser ut som färgglada stilleben av mitten av en tornado.
October 10, 2004
Tindy wrote: [quote=NauSea]Jag ska vara så pass kreativ att jag ska rita en teckning -ojaa, jag är seriös.
Jorå, det skulle hon säkert, om inte allt jag ritar ser ut som färgglada stilleben av mitten av en tornado.
Kollar hon snett så skrik förtvivlat "MOOODERN KONST, HAALLÅÅÅ!" ^^
May 1, 2005
NauSea wrote: Tror dock inte att din flickvän skulle bli så värst glad för en teckning dock 😛
Haha det vore ju annars underbart roligt att helt seriöst lämna över halvtaskig teckning och med en barnsligt bekräftelsesökande blick säga "Den har jag gjort till dig! Det tog mig tre lektioner på bilden i skolan att rita den! Fin va?"
Är man tillräckligt övertygande så vill hon inte såra barnet i en och säger då "Ja...jo, den var fin. Tack... Den...", varpå man replikerar "Ska du inte rama in den och sätta den i hallen så att alla kan se den när de kommer och hälsar på?" 😀
Kanske bara jag som är tillräckligt sinnessjuk för att driva med folk på det här sättet. 😛
1 Guest(s)